رئیس خانه مطبوعات استان ایلام:
رئیس خانه مطبوعات استان ایلام گفت: ستاد رسانه‌ای خبرنگاران اربعین در استان ایلام تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۷۳۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷ 08 August 2015
به گزارش تابناک ایلام،عبدالحمید کرمی صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در سالن فرهنگی هنری ارشاد اسلامی شهر ایلام، اظهار داشت: از عوامل اجرایی برگزاری جشنواره تشکر می‌کنم که برای برگزاری این مراسم زحمت‌های بسیاری را کشیدند و روز خبرنگار را به همه خبرنگاران عزیز تبریک و سالروز شهادت شهید صارمی را تسلیت عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها به‌دنبال مال‌اندوزی نیستند، افزود: رسانه‌های استان ایلام با مشکلات بسیاری مواجه هستند که امیدواریم مسئولان برای برطرف شدن این مشکلات اقدامات ویژه‌ای را انجام دهند.

رئیس خانه مطبوعات استان ایلام عنوان کرد: رسانه‌ها سبب وحدت ملت و مسئولان می‌شوند و اصحاب رسانه همیشه به‌دنبال برطرف کردن مشکلات موجود در جامعه بوده‌اند.

وی با اشاره به روند برگزاری جشنواره آثار برتر خبرنگاران ایلامی، خاطرنشان کرد: داوری آثار بر عهده داورانی از تهران است و در پایان این مراسم به برگزیدگان در حوزه‌های مختلف جوایزی اهداء می‌شود.

کرمی عنوان کرد: ستاد رسانه‌ای خبرنگاران برای مراسم اربعین امسال در استان ایلام تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به تعاملات خوبی که بین خانه مطبوعات و مسئولان استانی شکل‌گرفته است، تصریح کرد: نهاد صنفی خانه مطبوعات باید کیفی شود.

رئیس خانه مطبوعات استان ایلام عنوان کرد: خبرنگاران در برخی از شهرستان‌های استان ایلام مانند شهرستان‌های آبدانان و دهلران قوی هستند و در برخی از شهرستان‌های دیگر ضعیف مانده‌اند که لازم است برای بالا رفتن سطح کاری خبرنگاران در این شهرستان‌ها اقداماتی انجام شود.

وی افزود: امیدواریم با تعامل با مسئولان بتوانیم مشکلات اصحاب رسانه در استان ایلام را برطرف کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار