حسین فرخنده :
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی،از حضور ناشران و روستاهای دوستدار کتاب استان در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.
کد خبر: ۷۳۷۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ 24 April 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ حسین فرخنده با اعلام این خبر افزود: سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران از چهارم اردیبشهت ماه آغاز و تا چهاردهم همین ماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران ادامه دارد.

فرخنده، اظهارکرد: روستای ارکان از توابع شهرستان بجنورد در پنجمین دوره از جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب به عنوان ۱۰روستای برتر کشور و روستای بزنج از توابع اسفراین به عنوان برتربرترین ها در این دوره از جشنواره انتخاب شد.

وی، با بیان اینکه روستاهای برگزیده در نمایشگاه کتاب تهران حضور می یابند، گفت: روستای ارکان بجنورد و روستای بزنج اسفراین از جمله روستاهای برگزیده هستند و به عنوان نماینده استان خراسان شمالی در نمایشگاه کتاب تهران شرکت می کند.

فرخنده، همچنین از حضور ناشران استان در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد وافزود: انتشارات در قلم ،مدافعان ، عقربه،درج سخن و آذرین مهر از جمله انتشارات شرکت کننده در نمایشگاه کتاب تهران می باشند.

وی، اظهار داشت: انتشارات در قلم ،مدافعان و عقربه غرفه های انتهای راهروی شماره ۲۳ شبستان نبش راهرو، انتشارات آذرین مهر راهروی f١ غرفه شماره ۹ و انتشارات درج سخن درب ۵۹ راهروی شماره ۲۲ ، دومین غرفه شبستان را به خود اختصاص داده اند.

فرخنده، خاطرنشان کرد: سی ودومین نمایشگا کتاب تهران از چهارم تا چهاردهم اردیبهشت ماه هر روز از ساعت ١٠صبح تا ٢٠ در محل مصلی امام خمینی(ره) برای بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.

لازم به ذکر است؛ روستاهای استان خراسان شمالی در پنج دوره از برگزاری جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب کشور خوش درخشیده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار