بر اساس آخرین خبر ها ؛
پس از رفتن ایوب درویشی از معاونت اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری ایلام ،گمانه زنی های متعددی در خصوص جایگزین، وی در سطح رسانه ها و فضای مجازی استان مطرح است .
کد خبر: ۷۳۶۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶ 18 April 2019

تابناک ایلام ::پس از رفتن ایوب درویشی از معاونت اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری ایلام ،گمانه زنی های متعددی در خصوص جایگزین،وی در سطح رسانه ها و فضای مجازی استان مطرح است .

محتمل ترین اتفاق در خصوص انتصاب در این معاونت که اخیرا به دو معاونت اقتصادی و توسعه منابع انسانی تبدیل شده است همان بود که هفته پیش از سوی این رسانه صورت گرفت .(اینجا)

بر این اساس استاندار ایلام در هفته ی پیش از بین گزینه های متعدد آقایان حیدر نعمتی و جهانگیر رستم زاد را جهت تصدی این جایگاه به وزارت کشور معرفی کرد .

برآیند این معرفی نیز در روز گذشته دعوت از نام بردگان جهت شرکت در مصاحبه بود .آخرین خبر ها از روند انتصاب معاون اقتصادی استاندار ، پذیرش حیدر نعمتی از بین گزینه های معرفی شده می باشد .

با این حال بر اساس اطلاعات دریافتی تا لحظه تنظیم این مطلب آقای حیدر نعمتی توانسته است از گردنه ی مصاحبه عبور نماید ،چنانچه اتفاق  جدیدی روی ندهد باید به زودی شاهد تکیه زدن نعمتی بر کرسی معاونت اقتصادی استاندار باشیم ./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
پس معاون منابع انسانی چی میشه؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار