رئیس کارخانه دانه بندی گوگرد شرکت پالایش گاز ایلام:
رئیس کارخانه دانه بندی گوگرد شرکت پالایش گاز ایلام گفت: 27 هزارتن گوگرد تولیدی این شرکت سال گذشته به خارج از کشور صادر شد.
کد خبر: ۷۳۵۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰ 17 April 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ افشین بیرامی اظهار داشت: مجموع تولید گوگرد واحد دانه بندی گوگرد شرکت پالایش گاز استان ایلام در سال گذشته افزون بر60 هزار تن گوگرد بود.

وی افزود: در سال جاری ظرفیت تولید گوگرد از 200 تن فعلی با شروع تولید پایدار و بدون وقفه و با برقراری نوبت کاری شب در صدد افزایش این میزان تولید به 500 تن گوگرد در سال جاری است.

بیرامی یادآور شد: استفاده از ظرفیت تولید پیوسته تمام وقت یکی از راه های افزایش راندمان برای کاهش صدمات وارده به تجهیزات و دستگاه های تولیدی است.

وی گفت: کارخانه دانه بندی پالایشگاه گاز ایلام به عنوان یکی از واحدهای دارای تولید باکیفیت گوگرد در صدد توسعه و افزایش تولید در سال جاری است.

بیرامی توضیح داد: با برنامه ریزی های انجام شده در سال جاری پیش بینی می شود که بیشترین تولید و با کیفیتی بالاتر از استانداردهای موجود با هدف رونق تولید در این کارخانه محقق شود.

وی افزود: در تولید تمام وقت 24 ساعته فرصت بررسی و پایش و مهندسی معکوس قطعات دستگاه ها برای عبور از تحریم ها نیز به دست می آید.

رئیس کارخانه دانه بندی گوگرد شرکت پالایش گاز ایلام به مزایای تولید پایدار اشاره کرد و افزود: کاهش شدید هزینه های تامین قطعات از خارج از کشور با استفاده از توان تولیدکنندگان داخلی،کاهش استهلاک و در نتیجه کاهش هزینه های تعمیراتی،کاهش توقفات تولید و افزایش راندمان دستگاه ها و در نتیجه پایداری بیشتر تولید،از مزایای تولید پیوسته است.

بیرامی گفت: باکاهش هزینه های تامین قطعات و با استفاده از توان شرکت های تولید کننده داخلی پیش بینی می شود 40 درصد صرفه جویی اقتصادی و برگشت سرمایه به داخل کشور انجام شود.

وی اظهار داشت: با شروع تولید پیوسته بدون وقفه در این کارخانه ظرفیت افزایش 50 درصدی محصول تولیدی این واحد توام با رعایت مباحث کیفی از برنامه های اصلی شرکت است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار