مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب مازندران گفت: زیرساخت‌های ۱۲۹ روستای هدف گردشگری توسط بنیاد مسکن تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۷۳۴۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶ 14 April 2019

به گزارش خبرنگار ما، محمد خانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تهیه طرح‌های هادی برای همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار تا پایان برنامه ششم انجام می‌شود.

عضوشورای اداری استانداری مازندران با اعلام اینکه در تهیه طرح‌های هادی حساسیت‌های زیادی در استان وجود دارد، تصریح کرد: حساسیت‌های زیست محیطی و منابع طبیعی در این طرح‌ها باید لحاظ شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: در تهیه این طرح‌ها حساسیت‌های منطقه‌ای و بومی هم در نظر گرفته می‌شود.

این مقام مسؤول از برنامه‌ریزی برای اجرای طرح بوم‌گردی در سطح استان مازندران با هدف معرفی ۱۲۹ روستای هدف گردشگری خبر داد و افزود: این طرح با همکاری اداره‌کل میراث فرهنگی اجرایی می‌شود.

خانی درباره اقدامات انجام‌شده در منطقه سیل‌زده استان مازندران گفت: ۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی استان در سیل دچار خسارت شده که اقدامات بازسازی و بهسازی در سطح استان انجام شده است.
عضو شورای اداری استانداری مازندران با اعلام اینکه برای بازسازی حوادث سیل انتظار داریم که پیمانکاران بومی و محلی در اجرای طرح‌ها ورود پیدا کنند، بیان کرد: آواربرداری از ۱۰۰ واحد مسکونی آغاز شده است و برای دو واحد مسکونی هم فنداسیون انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران از توزیع رایگان سیمان در بین مردم سیل‌زده استان خبر داد و گفت: عملیات مقاوم‌سازی این مناطق هم شروع شده و ۲۳۰ واحد تاکنون مقاوم‌سازی شده است.

این مسؤول درباره خدمات این سازمان در منطقه زلزله‌زده سرپل ذهاب بیان کرد: استان مازندران در این منطقه عملیات ساخت ۳ هزار واحد را در برنامه کاری خود قرار داده است.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: این طرح‌ها در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۷۰ تا ۷۵ درصدی مواجه بوده و تا پایان تابستان به بهره‌‌برداری می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار