کد خبر: ۷۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳ 07 August 2015
به گزارش خبرنگار ایرنا ،سرهنگ پاسدار رمضانعلی پورقاسم عصر روز پنجشنبه در جمع اصحاب رسانه این شهرستان گفت :80 درصد این تماسها جنبه عملیاتی داشته و بخشی هم ارشادی و هدایتی بوده است.

وی برقراری این میزان تماسهای مردمی را نشان از اعتماد مردم به پلیس ذکر کرد و افزود : هر قدر این ارتباطات بیشتر باشد خروجی آن به امنیت همه جانبه منطقه کمک شایانی خواهد کرد ،ضمن اینکه رسانه ها نیز می توانند با ایجاد فضای همگرایی و تعامل با پلیس به تقویت و تثبیت امنیت کمک کنند.

فرمانده انتظامی رودسر در ادامه از افزایش 200 درصدی کشفیات مواد مخدر طی این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره و اظهار کرد : افزایش کشفیات مواد مخدر در طی این مدت بیشتر از وقوع آن بوده بطوریکه شاهد افزایش دستگیری معتادان به میزان 50 درصد و قاچاقچیان مواد مخدر به میزان 20 درصد بوده ایم.
سرهنگ پورقاسم همچنین از افزایش 15 درصدی کشفیات سرقتی طی این مدت در این شهرستان خبر داد و افزود : این نیرو در این مدت دو هزار لیتر سوخت قاچاق ، پنج هزار تن کود شیمیایی خارج از شبکه کشف کرده است و 876 دستگاه موتور سیکلت سرقتی و متخلف را توقیف و 125 نفر سارق را دستگیر کرده است.
وی در ادامه سخنان خود به آمار حوادث رانندگی نیز اشاره و با بیان اینکه طی مدت یاد شده شاهد کاهش 50 درصدی تصادفات رانندگی منجر به فوت در این شهرستان بوده ایم افزود : در مدت یاد شده چهار نفر در تصادفات رانندگی کشته شده اند که این میزان در سال گذشته هفت نفر بوده است.
فرمانده انتظامی رودسر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرحهای سلامت دریا در این شهرستان بیان کرد : در سه طرح دولتی شامل شهید انصاری رودسر ، نگین شمال کلاچای و گلسرخ چابکسر عوامل این نیرو به همراه پلیس افتخاری و همیاران پلیس استقرار دارند ضمن اینکه پوشش مناسبی هم از سوی این نیرو در نقاط حادثه خیز و خطر آفرین اجرا شده است.
به گفته وی ،از آغاز اجرای طرح سلامت دریا تاکنون چهار نفر به علت ناآشنایی به فنون شنا و شنا در خارج از طرح در سواحل این شهرستان جان خود را از دست داده اند .
وی در خاتمه حضور مستمر و هدفمند پلیس را در سواحل مورد تاکید قرار داد و گفت : این حضور بی تردید به کاهش میزان غریق کمک شایانی خواهد کرد و پلیس از همه توان و ظرفیت خود در این زمینه بهره گیری خواهد کرد.
شهرستان رودسر در شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار