کد خبر: ۷۳۱۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹ 04 April 2019

جرج لیکنز در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز مقابل صنعت نفت آبادان گفت: روز 13 بدر وقتی در کنار هتل دیدم مردم به پیک‌نیک آمدند و شادی را در چهره آنها دیدم، خیلی خوشحال شدم. خیلی خوشحال شدم که مردم لحظات خوبی را کنار خانواده‌های خود می‌گذرانند. باید به خاطر سیل‌هایی که در استان‌های مختلف ایران رخ داد، تسلیت بگویم. امیدوارم راهکارهای لازم برای حل این مشکلات انجام شده باشد و در آینده شاهد این اتفاقات نباشیم.

وی ادامه داد: نمی‌دانم این موضوع را دیدید یا نه؛ وقتی استقلال خوزستان در بازی قبل نیمه دوم را با 9 نفر آغاز کرد و با اینکه داور سوت را زده بود، بازی را پنج دقیقه نگه داشتیم تا بازیکنان تیم حریف بیایند. این کار خوبی بود که باشگاه تراکتورسازی انجام داد.

سرمربی تراکتورسازی با بیان اینکه تیمش تمرینات زیادی برای باز کردن دروازه حریفان انجام می‌دهد، تصریح کرد: خودمان را به سپاهانی رساندیم که بهترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار دارد. در این راستا کار بسیار سختی را در کادر فنی، کادر پزشکی و بازیکنان انجام داده‌ایم. فردا به مصاف حریف خوبی می‌رویم و امیدوارم بازی خوبی برابر این تیم ارائه کنیم. زمانی که نام صنعت نفت می‌آید، به یاد شکست و حذف در جام حذفی و شکست در لیگ برتر می‌افتیم. امیدوارم بازیکنان انگیزه لازم را داشته باشند تا شکست‌های نیم‌فصل اول را جبران کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار