استاندار ایلام از پرداخت تسهیلات کم بهره وکمکهای بلا عوض به سیل زدگان بخش ماژین درشهرستان دره شهر خبر داد.
کد خبر: ۷۳۰۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲ 03 April 2019

استاندار ایلام از پرداخت تسهیلات کم بهره وکمکهای بلا عوض به سیل زدگان بخش ماژین درشهرستان دره شهر خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی عصر روز گذشته در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده بخش ماژین اظهار داشت: امروز در اولین ساعاتی که بالگرد توان پرواز به مناطق سیل زده داشت به اتفاق امام جمعه ایلام به مناطق به ویژه بخش ماژین حرکت و با مردم صحبت کردیم و مسائل و مشکلات و نحوه امداد رسانی را ملاحظه کردیم.
وی افزود: سه بالگرد از طرف ارتش، 2 بالگرد از طرف هلال احمر و یک بالگرد از طرف سپاه پاسداران جهت امداد رسانی به مناطق سیل زده استان اختصاص داده شده است.
استاندار ایلام تاکید کرد: امروز امدادرسانی خوبی به مناطق سیل زده در شهرستان دره شهر، بخش ماژین، روستاهای عرب رودبار در سیروان و مناطقی از پلدختر لرستان انجام شد.
سلیمانی دشتکی یادآور شد: امدادرسانان امروز از شرکت بازرگانی دولتی، استانداری‌های آذربایجان غربی، کردستان، زنجان و البرز کمک‌های زیادی کردند.
وی گفت: بنا شد کمیته امداد برای تمامی مددجویان ثابت و غیر ثابت خود به مدت 2 ماه مستمری در نظر بگیرد و در قالب بسته ‌هایی کمک کند.
استاندار ایلام اظهار داشت: بنیاد مستضعفان امروز مواد غذایی و وسایل سرمایشی و گرمایشی کمک کرد و متقبل شد برای خانه‌هایی که بنیاد مسکن قصد ساختن آنها را دارد سیمان مورد نیاز را تهیه کند.
سلیمانی دشتکی گفت: بنیاد برکت، هلال احمر و ارتش و سپاه کمک‌ های بسیار خوبی کردند.
وی تصریح کرد: امروز معاون بنیاد مسکن کشور به منطقه آمد و از نزدیک خانه‌های زیادی که در اثر سیل تخریب شده بود را ملاحظه کرد و مقرر شد آنهایی که وسایل خانه‌های آنها از بین رفته یا منزل آنها نیاز به تعمیر دارد تا 5 میلیون تومان کمک بلاعوض داده شود و 10 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اعطا شود.
وی افزود: مقرر شد خانه‌هایی که بطور کامل از بین رفته 12 میلیون تومان بلاعوض و 40 تا 50 میلیون تومان تسهیلات اعطا شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار