کد خبر: ۷۲۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰ 06 August 2015
خبرگزاری تسنیم: فرماندار ماسال با اشاره به اعلام ۵۲ پروژه از سوی ادارات به فرمانداری گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تعداد پروژه‌های آماده بهره‌برداری تا ۶۰ عنوان برسد که در مجموع حدود ۸۰ میلیارد ریال برای این پروژه ها هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ماسال، محمود قاسم‌نژاد صبح امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دولت در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان، ضمن تشکر از زحمات مسئولان ادارات شهرستان در یک سال گذشته  و سلام و صلوات بر شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: دولت شهیدان رجایی و باهنر هر چند عمر کوتاهی داشتند اما بعدها بسیاری از دولت‌ها تأسی به این دولت می‌کردند و سعی داشتند ارزش‌های این دولت را در خودشان متبلور کنند.

 وی خدمات ویژه دولت شهید رجایی که باعث ماندگاری دولت وی در قلب‌ها شد را توجه به طبقه ضعیف جامعه عنوان کرد و افزود: خدمات دولت شهید رجایی به طبقه فرودست و مستضعف جامعه و کوخ نشین‌ها باعث شد بیشترین خدمت و اثرگذاری در کوتاه‌ترین زمان صورت گیرد و این دولت با عمر کوتاه در قلب‌ها و دل‌های مردم جا باز کند و هم‌چنان در بین مردم و جوانان نسل سوم انقلاب محبوب باقی بماند.

فرماندار ماسال با تأکید بر توجه به‌ویژگی‌های برجسته دولت شهیدان رجایی و باهنر گفت: دولت کنونی نیز به دنبال این است که خلوص و معنویت دولت  شهیدان رجایی و باهنر را در خود متبلور کند و یکی از راه‌های تبلور این ویژگی ارائه خدمت بدون منت به مردم است.

قاسم‌نژاد با بیان این‌که تاکنون 52 پروژه از سوی ادارات شهرستان به فرمانداری برای بهره‌برداری در هفته دولت اعلام شده است گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تعداد پروژه های آماده بهره‌برداری تا 60 عنوان برسد که در مجموع حدود 80 میلیارد ریال برای این پروژه‌ها هزینه شده است که البته این عدد دقیق نیست و پس از اعلام همه پروژه‌ها از سوی ادارات و نهادها به فرمانداری عدد دقیق به رسانه‌ها اعلام می‌شود.

وی میزان تخصیص اعتبارات در سال 93 را بسیار مناسب دانست و گفت: امسال یک ریال اعتبار جاری نگرفته‌ایم  و درباره اضافه‌کار هم تنها برخی ارگان‌ها موفق شده‌اند تنها مبلغ فروردین ماه را دریافت کنند ودولت در تلاش است از اعتبارات جاری کم کند اما به هیچ‌وجه از اعتبارات عمرانی چیزی کم نکند.

قاسم‌نژاد افزود: برای سال 94 تاکنون 9 میلیارد تومان اعتبار از محل 2 درصد نفت برای شهرستان اعلام کرده‌اند که این اعتبار باید در عمران شهری، آب‌رسانی، کشاورزی و غیره هزینه شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار