کد خبر: ۷۲۷۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰ 20 March 2019

امسال 6 شبکه تلویزیونی با ویژه برنامه‌های تحویل سال به استقبال بهار می‌روند.

به گزارش «تابناک» امسال تلویزیون از یک هفته جلوتر به استقبال نوروز رفت و شبکه یک سیما اولین آغازگر بود.

**شبکه یک و انتخاب چهره مردمی سال

بنا بر این گزارش، «علی ضیا» مجری همیشگی شبکه یک امسال ۱۱ چهره مردمی موفق را برای انتخاب چهره سال ۹۷ به آراء مردمی گذاشته است.

ویژه برنامه تحویل سال ۹۸ چهارشنبه ۲۹ اسفند در دو بخش بطور زنده و با اجرای علی ضیا روی آنتن می رود. بخش اول بعد از بخش خبری ساعت ۱۹تا قبل از بخش خبری ساعت ۲۱ پخش خواهد شد. محمد اصفهانی خواننده و حاج کاظم کبیر از چهره های مردمی سال ۹۷ از مهمانان این بخش هستند. پس از نمایش اولین قسمت از مجموعه تلویزیونی نوروزی"نون . خ" یعنی حوالی ساعت ۲۳:۳۰ تا حوالی ساعت ۲:۱۵ بامداد، بخش دیگر ویژه تحویل شبکه یک پخش می شود. حامد همایون و حجت اشرف زاده خواننده، مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران، صغری خانی، نورالدین توسلی، یوسف اصلانی و نرگش کلباسی از چهره های مردمی سال ۹۷ از مهمانان بخش دوم ویژه برنامه علی ضیا هستند. امشب ۲۸ اسفند نیز ویژه آخرین برنامه فرمول یک روی آنتن می رود. در این برنامه نیز مهمانان مختلفی به استودیو خواهند آمد. حمید سوریان و حسن رحیمی کشتی گیر، رضا شفیعی جم بازیگر، عادل و میعاد مالداران دو برادر کوچک خواننده به همراه خانواده و عصمت احمدیان از چهره مردمی سال ۹۷ مهمان برنامه ضیا خواهند بود که امشب بعد از بخش خبری ساعت ۲۱ روی آنتن می رود.

**پل شبکه دو به فروردین

ویژه برنامه نوروزی شبکه دو سیما با عنوان «پل فروردین» از ۶ روز مانده به تحویل سال، با دکوری متفاوت در یکی از جاذبه‌های نوظهور گردشگری ایران (بازار بزرگ ایران) به روی آنتن رفته است.

اجرای این برنامه زنده را ژیلا صادقی برعهده داشته و در این ویژه برنامه، قسمت‌های متفاوتی نظیر مستندهای گردشگری با حضور هنرمندان، اجرای موسیقی زنده و ... به نمایش درخواهد آمد. تهیه کنندگی این برنامه را احسان ارغوانی و مهدی بابایی برعهده دارند. «پل فروردین» امشب و فردا شب (۲۸ و ۲۹ اسفندماه) از ساعت ۱۹ الی ۳ بامداد پخش خواهد شد.

«پل فروردین»در قالب یک برنامه شبانگاهی ترکیبی از چهارشنبه ۲۲ اسفند ماه آغاز شده است و تا دوشنبه ۲۷ اسفند ماه و از پنجشنبه اول فرودین تا جمعه ۱۶ فروردین پخش می شود.در این بخش در هر قسمت یکی از چهره ها به یکی از روستاهای بکر سفر می کند و بعد با حضور در برنامه از تجربیات خود از سفر به این روستا می گوید.

**«عصر جدید» علیخانی در شبکه سه

شبکه سه سیما هم که سال‌هاست «احسان علیخانی» را به عنوان پای ثابت اجرای ویژه برنامه‌های خود حفظ کرده است. این بار هم علیخانی اجرای یکی از مهم ترین و پربیننده ترین ویژه برنامه های سال برای شبکه سه را برعهده خواهد و داشت و به رسم سالیان پیش که مدت هاست باب شده است چهره‌های برتر حوزه‌های مختلف میهمان علیخانی و برنامه اش خواهند بود.

مهمترین ویژگی برنامه سال تحویل شبکه سه حضور مهمانان برگزیده مرحله اول شرکت کنندگان «عصر جدید» خواهد بود و در کنار آن ها نیز چهره‌های تلویزیونی و سینمایی به برنامه خواهند آمد.

**«همیشه بهار» با اجرای مدرس در شبکه چهار

امیرحسین مدرس هم قرار است مجری ویژه برنامه تحویل سال شبکه چهار سیما باشد. «همیشه بهار» عنوان ویژه‌برنامه‌ای است که قرار است او اجرایش را برعهده بگیرد. این ویژه برنامه از ساعت ۲۱ بیست و نهم اسفند تا ۲ بامداد اول فروردین با چهره های شاخص فرهنگی همراه خواهد بود.

رضا عبادی تهیه کننده این برنامه است و علی میرمیرانی به عنوان سردبیر با این ویژه برنامه همکاری می کند.گفتگوی امیرحسین مدرس با اهالی ادب و فرهنگ ، پخش تله تئاتر های کوتاه طنز، گزارش های شاعرانه مردمی، همه چیز درباره نوروز و پیشینه آن، موسیقی اقوام و نواحی، گفتگوی های کوتاه با مفاخر ادبی و هنری از بخش های مختلف این ویژه برنامه است.

طبق اعلام روابط عمومی شبکه چهار دعای تحویل سال توسط گروهی از اقوام مختلف ایرانی با لباس‌های محلی به صورت زنده در استودیو این برنامه اجرا خواهد شد.

**«بهار جان» شبکه ۵ با حمید گودرزی

شبکه پنج سیما هم که مدتی است حمید گودرزی را به عنوان مجری مسابقه «پنج ستاره» دارد اجرای ویژه برنامه تحویل سال خود را نیز به او سپرده است تا از قافله رقابت با دیگر شبکه ها جا نماند. «بهار جان» از بیست و هفتم اسفندماه به مدت سه شب روی آنتن می‌رود و تیتراژ این برنامه با صدای محسن چاوشی همراه است.

**دورهمی زنده آی فیلمی ها با «به وقت بهار»

شبکه آی‌فیلم هم امسال به ویژه برنامه زنده «به‌وقت بهار» با حضور بازیگران و هنرمندان سرشناس کشورمان مهمان خانه ها می شود.این برنامه قرار است در این سه روز میزبان بازیگرانی همچون داریوش ارجمند، لیلا اوتادی، مهتاب کرامتی، عبدالرضا اکبری، علی نصیریان، ابوالفضل پورعرب، شبنم قلی‌خانی، کمند امیرسلیمانی، سپند امیر سلیمانی و... باشد.

گروه رستاک و فریدون آسرایی نیز در این سه روز در «به وقت بهار» حاضر خواهند شد.این ویژه‌برنامه با آیتم‌های متنوع و جذاب همچون طنز رادیویی، شوخی با خوانندگان، تبریک هنرمندان و آیتم‌های طنز و کلیپ‌های شاد دیگر در روزهای ۲۷ و ۲۸ اسفند از ۲۲:۳۰ الی ۲۴ و روز ۲۹ اسفند از ۲۱ الی ۲ بامداد ادامه خواهد داشت.

ویژه‌برنامه زنده «به‌وقت بهار» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی فرشید محمودی در سه روز پایانی سال ۱۳۹۷ راهی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار