حکم سارق دوم بانک‌های مشهد در زندان مرکزی مشهد اجرا شد و دست راست و پای چپ این سارق مسلح همچون همدست دیگرش که دوشنبه حکمش اجرا شد، قطع شد.
کد خبر: ۷۲۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹ 06 August 2015
دو برادر به‌همراه یکی از سارقان حرفه‌ای از سال١٣٨٣‌نقشه سرقت‌های مسلحانه از بانک‌های مشهد را طراحی و مرتکب هفت سرقت مسلحانه شدند.

فرار سارقان مسلح در آخرین سرقتشان از بانک ملی شعبه فرامرز عباسی مشهد که ظهر روز نوزدهم بهمن‌ماه سال١٣٩٢ به‌وقوع پیوست، نافرجام ماند و دو برادر که با خودروی پژو پارس در‌حال فرار بودند در درگیری مسلحانه با پلیس و باوجود شلیک گلوله به یکی از افسران نیروی انتظامی زمین‌گیر شدند.

در این عملیات راننده پژوپارس به ضرب گلوله زخمی شد و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

کارآگاهان پلیس‌آگاهی تحقیقات خود را از برادر این سارق مسلح آغاز کردند و او با معرفی سرکرده باند، از سرقت‌های مسلحانه از بانک‌های مشهد پرده برداشت.

کارآگاهان پس از شناسایی متهم دیگر پرونده، او را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او اسلحه‌جنگی و آلات و ادوات سرقت‌های مسلحانه کشف شد.

پس از چند سال کار قضایی و روشن‌شدن نقاط تاریک پرونده سیاه این سارقان مسلح، به متهمان پرونده اتهام محاربه تفهیم شد و حکم صادره در دو مرحله در زندان مشهد و در حضور زندانیان جرائم خشن به اجرا درآمد و دست راست و پای چپ این دو سارق مسلح جدا شد.این درحالی است که خانواده یکی از این دو متهم با دو مصیبت طرف هستند. آن‌ها یک فرزند خود را درحالی از دست دادند که درحال فرار به ضرب گلوله پلیس زخمی شد و جان باخت و فرزند دیگرشان نیز با این وضعیت باید روزهای سرد و بی‌روح زندگی‌اش را تجربه کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار