35 طرح عمرانی و فنی امروز با حضور معاون امور مجلس و استان های رسانه ملی ، جمعی ازمدیران استان و نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای مرکز فارس افتتاح شد .
کد خبر: ۷۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳ 23 February 2015
این طرح ها شامل 18 طرح فرستنده های رادیویی و تلویزیونی ،3 طرح ارتباطات زمینی و ماهواره ای ،9 طرح ساختمانی و تاسیساتی ،3طرح پشتیبانی فنی تولید و پخش و 2 طرح فناوری اطلاعات است که با اعتبار 7 میلیارد و 400 میلیون تومانی در صدا وسیمای مرکز فارس به بهره برداری رسید.
با بهره برداری از سامانه تلویزیون دیجیتال پوشش جمعیتی برخوردار از شبکه های دیجیتال در استان فارس به بالای 80 درصد رسید .
معاون امور مجلس و استان های رسانه ملی گفت : این دستاوردها ، تنها گوشه ای از خلاقیت ها و ابتکارات کارشناسان و مهندسان مرکز فارس است .
حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم با اشاره به تحریم ها و مشکلات موجود در تهیه برخی قطعات و تجهیزات صوت و تصویر در کشور ، طرح ها و ابتکارات فنی مرکز فارس را امیدوار کننده خواند و افزود: برخی طرح هایی که امروز در مرکز فارس به بهره برداری رسید طرح های ملی است که در این مرکز مراحل تحقیقاتی ، تولیدی و آزمایشی را گذرانده است و بعد از این به عنوان طرح ملی در کشور استفاده می شود.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم گفت : قطعا رسانه ملی در سطوح ستادی این گونه طرح ها را پشتیبانی می کند.
وی کاربردی شدن بسیاری از طرح های بومی سازی شده در صدا و سیمای مرکز فارس را گامی بزرگ برای برطرف کردن نیازهای ملی در زمینه رسانه های صوتی و تصویری اعلام کرد و آن ها را موفقیتی بزرگ دانست .
در معاون امور مجلس و استان های رسانه ملی با بیان این که مرکز فارس در حوزه فنی از مراکز پیشرو در حوزه فنی در کشور است گفت: با بهره برداری از این طرح ها و بویژه ابتکارات بومی این مرکز ، بسیاری از موانع و کارهای مقدماتی انجام شده و از این پس سرعت پیشرفت چند برابر خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار