فرماندارچرداول
فرماندار چرداول گفت: نگین و نماد درخشان خدمات دولت در هفته دولت امسال، موفقیت بزرگ هسته ای است که در تاریخ انقلاب به نیکی از آن یاد خواهد شد.
کد خبر: ۷۲۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹ 05 August 2015
به گزارش تابناک ایلام،پرویز کولانی فرماندارچرداول گفت: باید عاقلانه و از نگاه منصفانه به خدمات ارزشمندی که توسط دولتمردان به مردم ارایه شده و از دید و نگاه مردم پنهان مانده، بنگریم و تلاش مسوولان متعهد و دلسوز کشور را ارج نهیم.
وی افزود: تفاوتی که هفته دولت امسال در مقایسه با سال های قبل دارد، ارج نهادن به تلاش هایی است که دولت تدبیر و امید و تیم دیپلماسی در ماراتن و آزمون بزرگ دو ساله با قدرت های جهانی داشتند و سرانجام آن اقتدار نظام در عرصه جهانی است.
کولانی به تحقق وعده بزرگ دکتر روحانی در به سرانجام رساندن پرونده هسته ای و رضایتمندی عمومی از این مهم و خدمات ارزشمند دولت در دو سال گذشته اشاره کرد و گفت: ویژگی بارز این دولت صداقت در گفتار است چون اعتدال برخواسته از اراده بزرگ ملت و ایستادگی در برابر افراط و تفریط است.
فرماندار چرداول با تاکید بر نامگذاری هفته دولت و مناسبت آن یادآور شد: شهیدان رجایی و باهنر برخواسته از متن و بطن ملت بودند و تخصص، تعهد، صداقت، عقلانیت و خدمتگزاری بی منت و بدور از هیاهو از ویژگی های بارز این دو شهید بزرگوار است.
وی به خدمات بارز و ملموس دولت در استان ایلام بویژه در حوزه سرمایه گذاری بخش خصوصی اشاره و تاکید کرد: نقش سرمایه گذاری اقتصادی در پویایی کشور و تاثیر بی بدیل دولت یازدهم در پویایی کشور، نشاط اجتماعی، امید، اعتماد و امنیت همه جانبه را در کنار کارهای بزرگ برای جامعه به ارمغان آورده است.
کولانی خاطر نشان کرد: هفته دولت فرصتی مناسب برای اطلاع رسانی خدمات ارزشمند نظام به مردم و زمانی برای تجدید عهد دولت با ملت است.
وی با اشاره به نقش و جایگاه شهرستان چرداول در استان ایلام گفت: چرداول در سه ناحیه گلوگاه و دروازه عتبات عالیات است و رشد و توسعه اقتصادی، احیای منابع تولیدی و توسعه زیر ساخت های آن در دولت تدبیر و امید ملموس است.
به گفته وی، شش طرح بزرگ تولیدی و خدماتی با سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت دولت در این شهرستان در حال ساخت است که تکمیل و بهره برداری از آنها در رشد و توسعه اقتصادی منطقه موثر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار