مدیرعامل شرکت آبفار استان قم:
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم گفت:‌ پرداخت نکردن قبوض آب منجر به تضعیف بنیه مالی و نقدینگی شرکت آبفار به عنوان یک شرکت خودگردان می‌شود.
کد خبر: ۷۲۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵ 05 August 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم، علیجان صادق‌پور اظهار کرد: مشترکین آب و فاضلاب روستایی استان، آب بهای مصرفی خود را به موقع پرداخت کنند.

وی گفت: تأخیر و عدم پرداخت آب بها در مناطق روستایی یکی از مشکلاتی است که موجب کندی در روند خدمات رسانی می‌شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم ضمن تأکید به پرداخت به موقع آب بها توسط مشترکین افزود: این عمل موجب خدمت رسانی بهتر و با کیفیت‌تر از سوی شرکت آب و فاضلاب روستایی می‌شود.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید نیز در استفتایی امتناء از پرداخت آب بها را شرعا جایز ندانستند و بر وجوب پرداخت بهای آب مصرفی توسط مشترکین تأکید کردند.

صادق‌پور با اشاره به اینکه عدم پرداخت قبوض آب منجر به تضعیف بنیه مالی و نقدینگی شرکت آبفار به عنوان یک شرکت خودگردان می‌شود، ادامه داد: این شرکت با وصول به موقع مطالبات خود از مشترکین قادر به خدمات رسانی مناسب با نیاز و انتظار شهروندان خواهد بود.

وی اظهار کرد: با توجه به ضرورت آگاهی روستاییان از نحوه تولید و توزیع آب و همچنین دیونی که بر عهده آنان است بر آن شدیم تا به یک سری کارهای فرهنگی با هماهنگی و همکاری ائمه جماعات در روستاها اقدام کنیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم گفت: به استناد ماده آیین نامه عملیاتی وشرایط عمومی تعرفه‌های آب و فاضلاب ابلاغی وزارت نیرو در صورت عدم پرداخت دیون توسط هر یک از مشترکین، این امور می‌تواند ضمن قطع موقت انشعاب مربوطه نسبت به پیگیری قضایی در خصوص وصول مطالبات اقدام کرده و در این حالت هزینه‌های اضافی ناشی از این اقدام بر عهده آن مشترک خواهد بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار