توزیع قند و شکر با نرخ مصوب به منظور جلوگیری از گرانفروشی این اقلام ضروری در تعدادی از واحدهای صنفی در شهرهای خرمشهر و آبادان ادامه دارد.
کد خبر: ۷۲۱۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ 04 March 2019

کمبود قند و شکر در شهرهای خرمشهر و آبادان در روزهای اخیر باعث افزایش قیمت این اقلام ضروری در بازار این شهرها شده و تشکیل صف در مقابل برخی مغازه ها برای خرید قند و شکر با نرخ مصوب را موجب شده است.

شهروندان آبادانی و خرمشهری این روزها برای تهیه سه بسته یک کیلوگرمی شکر ناچار به ایستادن در صف هستند تا هر بسته یک کیلوگرمی شکر را با نرخ مصوب 34 هزار ریال خریداری کنند. 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر گفت: به منظور تامین نیاز بازار و کنترل قیمت 10 تن شکر با نرخ مصوب در بازار این شهر توزیع شد.

بیژن بداغی اظهار داشت: شکر با نرخ مصوب هر کیلوگرم 34 هزار ریال در سه شعبه خرمشهر و یک شعبه در مینوشهر طی امروز توزیع شد.

وی شعب توزیع شکر در خرمشهر را کوت شیخ، مرکز شهر و میدان مقبل در کوی مولوی عنوان کرد و گفت: علاوه بر این 25 تن شکر در سه تا چهار روز آینده برای توزیع بین شهروندان به خرمشهر منتقل می شود.

وی سهمیه شکر مورد نیاز خرمشهر را 120 تن عنوان کرد و گفت: شهرستان خرمشهر با احتساب واحدهای صنفی و نانوایان بدون کارگاه های شیرینی پز بین 110 تا 120 تن شکر نیاز دارد.

شهرستان خرمشهر با جمعیت 170 هزار نفر دارای 6 هزار واحد صنفی فعال است.

در آبادان نیز 170 تن شکر طی یک ماه اخیر با نرخ مصوب در بازار توزیع شده است ضمن اینکه 300 تن شکر برای تنظیم بازار این شهرستان در آستانه نوروز نیاز است.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها: خرمشهر ، شکر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار