استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: داشتن بانک اطلاعاتی قوی در دستگاه ها ابزار قوی آنها برای برنامه ریزی است.
کد خبر: ۷۲۰۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 02 March 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در نشست انجمن کتابخانه های استان بر تهیه آمار و اطلاعات مستند و کافی از دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد اظهار داشت :اطلاعات انتشار یافته از طرف مرکز آمار قاعدتا بایست نشات گرفته از واقعیت های موجود در مناطق مختلف باشد و اگر اینطور نیست بایست اطلاعات را به روز کرد و در اختیار مرکز آمار قرار داد.

وی ادامه داد: الان سرانه کتابخانی به نقل از مرکز آمار با آنچه که دستگاه متولی در استان می گوید متفاوت است و بایست این اطلاعات همسان سازی شود.

سلیمانی دشتکی در ادامه با عنوان این مطلب که شیوه کتاب و کتابخوانی نسبت به گذشته متفاوت شده است افزود: امروز بایست به درستی ذائقه مخاطب را شناخت و در ارتباط با موضوعات روز بحث کتاب و کتابخوانی را گسترش داد.

وی ادامه داد:ایلام از بعد تحصیلات و جایگاه علمی داری موقعیت بسیار خوبی در کشور است و میزان سطح سواد مردم بالای 94 و نیم درصد است.

استاندار ایلام در پایان از دستاوردهای سفر مدیرعامل بازنشستگی کشوری به استان اشاره کرد و گفت: در سفر اخیر دکتر تقی زاده به ایلام مقرر شد فضایی بعنوان ساختمان خانه امید برای سالمندان در دستور کار قرار گیرد و می طلبد دستگاه های متولی با این نهاد همکاری لازم داشته باشند./م

 

اخبار استان ایلام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار