نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: یکی از نتایج اجرای "طرح روایت" این بود که پیش از اینکه شما مخاطب منشور "گام دوم انقلاب" رهبر معظم انقلاب قرار بگیرید، خودتان وارد میدان شدید و در راستای ریل‌گذاری و تعیین آینده انقلاب گام برداشتید.
کد خبر: ۷۲۰۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶ 02 March 2019

عملکرد راویان

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در مراسم تقدیر از راویان "طرح روایت" با اشاره به تبریک ایام میلاد اسوه اهل عالم حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: به شما عزیزان تبریک عرض می‌کنم که به صورت جمعی منسجم درآمدید و در راستای اهداف دین، قرآن، امام راحل(ره)، رهنمودهای مردم و ترویج تفکر انقلابی کوشش موثر داشتید.

 

امام جمعه قزوین اذعان کرد: به حال شما عزیزان غبطه می‌خورم که توانستید در مسیر ترویج و نشر آرمان‌های انقلاب قدم بردارید، از حجت الاسلام دایی دایی که مسئولیت این مجموعه را عهده‌دار شدند و به میدان آمدند تا این حرکت انقلابی به خوبی شکل بگیرد و اجرایی شود کمال تشکر را داریم.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ابراز کرد: یکی از نتایج اجرای "طرح روایت" این بود که پیش از اینکه شما مخاطب منشور "گام دوم انقلاب" رهبر معظم انقلاب قرار بگیرد خودتان وارد میدان شدید و در راستای ریل‌گذاری و تعیین آینده انقلاب گام برداشتید و نسبت به 40 سال گذشته به مردم امید دادید.

 

 وی با بیان اینکه نتایج اجرای "طرح روایت" بسیار ارزشمند است، افزود: شاید در ابتدای شروع این طرح و اجرای آن به نتایج امروز این اقدام موثر واقف نبودید، به طور یقین این تجربه‌های ناب انقلابی باید ثبت و ضبط شود.

 

امام جمعه قزوین تصریح کرد: نگاه به گذشته انقلاب و توجه به آینده انقلاب و تمدن جهانی اسلام و زمینه‌سازی ظهور جزو تاکیدات رهبری در بیانیه ایشان بود، شما عزیزان در دوره خود و مجموعه سخنرانی‌هایتان عصاره درخواست‌های رهبری را اجرا کردید.

  

امام جمعه قزوین ابراز کرد: گاهی شاهدیم که برخی نیروهای انقلابی به دلایل گوناگون دچار فرسودگی می‌شوند، اما حضور پرشور راویان شما و بیان دلایل حمایت از دستاوردهای انقلاب عاملی می‌شود تا این نیروهای انقلابی از ناامیدی به آینده انقلاب و فرسودگی خارج شوند.

 

وی ابراز کرد: امیدآفرینی در میان نیروهای فعال انقلابی سومین اقدام ارزشمند شما و ایجاد وحدت و انسجام دوچندان بین نیروهای انقلاب، چهارمین دستاورد و پرورش نیروهای مبلغ و توانمند، پنجمین دستاورد برنامه تاثیرگذار اجرای "طرح روایت" بود.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ششمین دستاورد اجرای این طرح را شناخت نیروهای مستعد و توانمند دانست و گفت: هفتمین دستاورد اجرای "طرح روایت" این است که اگر روز قیامت خداوند از انجام رسالت الهی در دنیا سوال کرد، شما می‌توانید افتخار کنید که جزو کسانی هستند که پای کار اقامه رسالت‌های الهی بودید.

 

 

 

وی گفت: یکی دیگر از دستاوردهای اقدام ارزشمند شما لبیک‌گویی به منویات رهبری در گام دوم انقلاب است که حضور تاثیرگذار جوانان به عنوان مبلغ در حوزه بیان دستاوردهای انقلاب و ترویج آن و ارتباط گیری با جوانان را عملیاتی کردید.

 

آیت‌الله عابدینی با بیان اینکه اجرای "طرح روایت" در واقع گامی در مسیر اقامه نماز بود، اذعان کرد: یکی دیگر از دستاوردهای اجرای این طرح توجه به این مسئله است که به کمیت‌ها کمتر تکیه کنیم و تمام همت ما در مسیر افزایش کیفیت‌ها و توجه به جوانمردی و غیرت دینی باشد.

 

امام جمعه قزوین گفت: نیروهای ملاحظه‌کار و  ترسو به درد این انقلاب نمی‌خورد بلکه باید ما نیروهای صریح، جسور، شجاع و دلسوخته دین پرورش دهیم، امروز انقلاب به این افراد نیازمند است.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اذعان کرد: یکی از وظایف ما این است که تفکر جدی داشته باشیم که در سالی که گذشت عملکرد ما چگونه بود و باید یک نقد جدی بر فعالیت‌های خود داشته باشیم و نقاط مثبت و منفی را شناسایی کرده و برای چشم‌انداز آینده برنامه‌ریزی کنیم.

  

آیت‌الله عابدینی عنوان کرد: یکی از گلایه‌ها این است که نباید فقط برای سخنرانی در فضایی حاضر شویم و سپس این جماعتی که تشنه شنیدن و آگاهی هستند رها شوند، بلکه باید ائمه جماعت، متدینین و نهادهای دینی و مذهبی تقویت شوند.

 

امام جمعه قزوین اذعان کرد: زمانی که شما اثرگذاری را در این دوره از دهه انقلاب مشاهده کردید این اقدام ارزشمند خود را در فصول دیگر هم ادامه دهید، در زمان فراغت تابستان در زمان اربعین و دیگر ایام می‌تواند زمان مناسبی برای اجرای این طرح باشد.

 

وی در پایان گفت: با انتشار بیانیه رهبری همه ما باید احساس کنیم که مجریان منشور "گام دوم انقلاب" هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار