رئیس پلیس راه مازندران گفت: از لحاظ جوی نیز در ارتفاعات محورهای استان شاهد بارش خفیف برف هستیم و سطح جاده‌ها لغزنده است.
کد خبر: ۷۲۰۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۵ 02 March 2019

رئیس پلیس راه مازندران گفت: از لحاظ جوی نیز در ارتفاعات محورهای استان شاهد بارش خفیف برف هستیم و سطح جاده‌ها لغزنده است.
 علیرضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت روان است.

وی افزود: از لحاظ جوی نیز در ارتفاعات محورهای استان شاهد بارش خفیف برف هستیم و سطح جاده‌ها لغزنده است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه نقاط حادثه‌خیز جاده‌های مازندران با تابلوهای زرد رنگ مشخص شده که توجه به این علائم به ایمنی سفر کمک می‌کند، اضافه کرد: باتوجه به شرایط جوی احتمال ریزش سنگ و سقوط بهمن در محورهای کوهستانی استان وجود دارد که رانندگان باید با احتیاط تردد کنند.

این مسؤول با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته نیز طبق برنامه درحال اجرا است، گفت: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 امشب از محور هراز ممنوع است.

قدمی با اعلام اینکه اعمال محدودیت یک‌طرفه محور کندوان با یک ساعت تاخیر اجرا شد، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 همان از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی یادآور شد: تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است.

وی در پایان گفت: باتوجه به ورودی‌هایی که از روز چهارشنبه وارد محورهای شمال شدند انتظار داریم امروز شاهد ترافیک در محورهای مازندران باشیم که با توجه به شرایط جوی توصیه پلیس راه رانندگان مدیریت سفر و همچنین و استعلام وضعیت راه از طریق شماره تلفن‌های 21824420 و 21824434 است.

 

اخبار مازندران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار