مدیرکل بحران مازندران گفت: چون زیر کار را ندیدیم، قضاوت اینکه چه مدت زمان می برد زود است، قطعا پیگیری خواهیم کرد که با سرعت و کیفیت بالایی انجام شود.
کد خبر: ۷۲۰۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵ 28 February 2019

 بعد از ظهر امروز احمدی مدیر کل مدیریت بحران استان با همراهی فرماندار، بخشدار مرکزی، رئیس شورای بخش، مسئول راهداری و حمل و نقل جاده‌ای میاندورود و شورا و دهیار روستاهای سنه‌کوه و وارمی از محل رانش جاده سنه‌کوه و وارمی و دو نقطه دیگر در حال رانش در این مسیر بازدید کردند.

علی اصغر احمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: یک نقطه از راه ارتباطی که رانش کرد باعث شد مردم این روستاها نتوانند از این مسیر رفت و آمد کنند و مجبور هستند از شهرستان نکا برای رفت و آمد استفاده کنند.

 

احمدی بیان کرد: در داخل روستا نیز بخشی از جاده دچار رانش شده و قرار شد با هماهنگی و همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و فرماندار میاندورود بتوانیم اقدامات اجرایی لازم را انجام دهیم.

وی درباره زمان شروع و اتمام کار، گفت: دستگاه اجرایی باید کار را شروع کند و مناقصه و مزایده برگزار شود و همچنین شرایط جغرافیایی و آب و هوایی منطقه را سنجید.

احمدی با بیان اینکه مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قول داده اند که در کوتاه‌ترین زمان آن را اجرا کنند، خاطرنشان کرد: چون زیر کار را ندیدیم، قضاوت اینکه چه مدت زمان می برد زود است، قطعا پیگیری خواهیم کرد که با سرعت و کیفیت بالایی انجام شود.

 

بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار