در چهار ماه امسال در مجموع هفت هزار و ۵۴۰ مورد سرقت در استان کرمان رخ داده است. کشف کل سرقت ها نیز ۱۴ درصد افزایش داشته است،۵۰ درصد سرقت ها در شهرستان کرمان رخ می دهد و کاهش آمار در شهر کرمان در کل استان کرمان تاثیر می گذارد.
کد خبر: ۷۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸ 04 August 2015
سرهنگ عبدالرضا ناظری روز سه شنبه در شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان افزود: در چهار ماه امسال در مجموع هفت هزار و ۵۴۰ مورد سرقت در استان کرمان رخ داده است.
وی با اشاره به این مطلب که کشف کل سرقت ها نیز ۱۴ درصد افزایش داشته است، عنوان کرد: نسبت کشف سرقت ها به وقوع آنها نیز امسال ۵۸ درصد است که نسبت به سال قبل ۹ درصد افزایش داشته است.
سرهنگ ناظری بیان کرد: در چهار ماه امسال وقوع سرقت ها در شهر کرمان بیش از ۱۰ درصد کاهش داشته و افزایش کشف نیز ۱۸ درصد بوده است.
وی تصریح کرد: ۵۰ درصد سرقت ها در شهرستان کرمان رخ می دهد و کاهش آمار در شهر کرمان در کل استان کرمان تاثیر می گذارد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان نیز در این نشست گفت: در حوزه سرقت های مهم در شهرستان کرمان ۱۲ در صد کاهش و جمع کل سرقت ها ۱۱ درصد کاهش در چهار ماه امسال حاصل شده است.
به گزارش ایرنا، سرهنگ عبدالعلی روانبخش افزود: در چهار ماه ابتدایی امسال کیف قاپی ۴۸ درصد کاهش داشته و وقوع سرقت های مسلحانه در شهرستان کرمان نیز ۵۰ درصد کاهش داشته است.
وی تصریح کرد: در چهار ماه ابتدایی سال جاری سرقت مغازه هفت درصد افزایش و سرقت منزل هفت درصد کاهش داشته است.
معاون سلامت و اصلاح و تربیت اداره کل زندان های استان کرمان نیز گفت: در حال حاضر دو هزار و ۶۳۸ سارق در زندان های استان کرمان حضور دارند که بیشترین تعداد در زندان های کرمان، بم و جیرفت هستند.
کرامت عبدلی افزود: تعداد زندانیان سرقت های عادی دو هزار و ۴۷۷ نفر و سرقت های مسلحانه ۱۶۱ نفر هستند.
وی با اشاره به اینکه ۶۹ نفر از از این زندانیان زنان هستند، عنوان کرد: ۱۴۰ نفر نیز اتباع بیگانه هستند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار