مدیر توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام:
مدیر توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: با همکاری شرکت توسعه زیرساخت، تونل دوم آزادی با اعتبار اولیه 110 میلیارد تومان احداث می شود.
کد خبر: ۷۱۸۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ 25 February 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدرضا شریفی راد اظهار داشت: این پروژه 500 متر پایین تر از تونل شماره یک آزادی اجرا و بسیاری از پیچ های حادثه خیز این مسیر حذف خواهد شد.

مدیر توسعه راههای اداره کل راه وشهرسازی ایلام افزود: هدف از اجرای این پروژه تسهیل در تردد خودروها، کاهش آمار تصادفات و رضایت مردم منطقه خواهد بود که نقشه کشی و طراحی آن مطالعه و آماده است.

شریفی راد اعتبار اولیه برای این پروژه را 110 میلیارد تومان عنوان کرد و یادآور شد: مجری و متولی اجرای این طرح شرکت توسعه زیرساخت است که به زودی(نیمه اول سال آینده) به مناقصه گذاشته می شود.

تونل آزادی ایلام(تونل اول) که به طول یک هزار و 200 متر پس از سالیان متمادی و کندن کوه‌ها و تخریب جنگل ها، به عنوان مسیر اصلی ایلام- سرابله - کرمانشاه افتتاح گردیده است، از همان ابتدا با مشکل روشنایی و ریزش آب از سقف تونل روبرو بوده و پس از گذشت سال ها این مشکل هنوز هم ادامه داشته است.

در برخی مواقع به علت بارندگی و یا شرایط بد جوی، شبکه انتقال برق که از منطقه شیروان به تونل می رسد دچار اختلال می شود و این اختلال باعث تاریکی بخشی از تونل می شود.

شهرستان 59 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار