یکی از هواداران قدیمی استقلال اهواز در حاشیه مراسم اهدا تجهیزات ورزشی به مدارس مناطق کم‌برخوردار استان از استاندار درخواست کرد که به این تیم باقدمت توجه ویژه‌ای داشته باشد.
کد خبر: ۷۱۸۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵ 24 February 2019

مراسم اهدا تجهیزات ورزشی به مدارس مناطق کم‌برخوردار استان، امروز با حضور استاندار خوزستان برگزار شد که در حاشیه این مراسم یکی از هواداران قدیمی تیم استقلال اهواز از استاندار خوزستان درخواست کرد که با توجه به شرایط نامناسب این تیم در لیگ دو کشور حمایت ویژه‌ای جهت احیای آن داشته باشد. او به استاندار خوزستان تاکید داشت که در صورت عدم توجه، این تیم در لیگ دسته دو کشور نیز نخواهد ماند و به لیگ سه خوزستان سقوط می‌کند.

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان نیز در واکنش به درخواست این هوادار گفت: استقلال اهواز به صورت شخصی اداره می‌شود و مالک آن موظف است که به این تیم رسیدگی و هزینه‌های آن را پرداخت کند و اگر نمی‌تواند این کار را انجام دهد باید به اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اعلام کند که توانایی انجام این کار را ندارد تا آن موقع فکری به حال آن شود.

وی ادامه داد: ما در گذشته 200 میلیون تومان به استقلال اهواز کمک کردیم. همچنین در اولین سال حضورم در استانداری خوزستان با توجه به مشکلاتی که استقلال خوزستان داشت، سه میلیارد تومان نیز به این تیم کمک کردیم و باز هم سال بعد دچار مشکل شد که مجددا به آن کمک کردیم و اکنون که گروه ملی مالک آن است، خود آن‌ها باید به وضعیت تیم رسیدگی کنند. در مورد استقلال اهواز هم باید بگویم، این تیم به صورت خصوصی اداره می‌شود ولی باز هم تلاش می‌کنیم به مشکلات آن رسیدگی و به آن کمک کنیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار