رئیس پلیس راه استان ایلام؛
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: امروز با حضور مسئولان شهرستان ایوانغرب ، از جادهای فرعی حوزه این شهرستان (زرنه،سومار و گیلانغرب) به طول ۳۳ کیلومتر بازدید بعمل آمد.
کد خبر: ۷۱۴۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷ 14 February 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ رضا همتی زاده  اظهار داشت: در بازدید صورت گرفته این محورها دارای نقاط حادثه خیز فراوان و پرپیچ و خم بوده و در بعضی نقاط خصوصاً جاده سومار به دلیل رانش زمین جاده نشست پیدا کرده و هر لحظه احتمال وقوع حوادث برای خودروهای که در این مسیر حرکت می کنند وجود دارد .

وی ادامه داد و گفت : متاسفانه به دلیل نبود استاندارد مناسب در این جاده ها، سالانه شاهد تصادفات فوتی زیادی در این محورهای هستیم.

وی خاطر نشان کرد : در بعضی نقاط این جاده ها که دارای پستی و بلندی ها و کندگی های فراوانی است و لکه گیری انجام شده فاقد هرگونه استاندارد خاص بوده و رانندگان برای فرار از کندگی های سطح آسفالت از مسیر های اصلی خود خارج و دچار انحراف در جاده می شوند و حوادث را برای خود و دیگر خودروهای عبوری بوجود می آورند.

وی در پایان گفت : از رانندگان عزیز تقاضا داریم تا چاره اندیشی و پیگیری تا حصول نتیجه توسط این پلیس و دستگاهه ای ذیربط از ترددهای غیر ضروری در مسیر جاده سومار تا زمان مسدودی کامل خودداری کنند .

 

اخبار ایلام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار