معاون فرماندار دهلران گفت: ساخت پالایشگاه 90 هزار بشکه‌ای نفت دهلران سال 85 آغاز شد، اما به دلیل ناتوانی مالی سرمایه‌گذار پیشین اجرای طرح به حال خود رها و بلاتکلیف مانده است.
کد خبر: ۷۱۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱ 03 August 2015

به گزارش تابناک ایلام به نقل از روابط عمومی فرمانداری دهلران «علی مجلسی» در جریان بازدید هیئت سرمایه‌گذار خارجی از سایت پالایشگاه نفت دهلران اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تلاش در حوزه‌های مختلف برای شکوفایی ظرفیت‌های شهرستان دهلران در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به تلاش‌های مدیریت ارشد استان و فرمانداری دهلران برای جذب سرمایه‌گذاری در پروژه‌های کلان این شهرستان مرزی افزود: با توجه به ظرفیت‌های نفت و گاز منطقه، سرمایه‌گذار اتریشی از سایت پالایشگاه نفت دهلران بازدید کرد.

معاون فرماندار دهلران به ظرفیت این شهرستان در تولید روزانه 180 هزار بشکه نفت و گاز غرب کشور اشاره و عنوان کرد: ساخت پالایشگاه 90 هزار بشکه‌ای نفت دهلران سال 85 آغاز شد، اما به دلیل ناتوانی مالی سرمایه‌گذار پیشین اجرای طرح به حال خود رها و بلاتکلیف مانده است.

مجلسی تاکید کرد: با پیگیری‌های مدیریت ارشد استان چندین سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای اجرای پالایشگاه دهلران اعلام آمادگی کرده و این روزها حضور سرمایه‌گذاران برای احداث پالایشگاه دهلران شتاب گرفته است.

وی با بیان اینکه ساخت پالایشگاه نفت دهلران علاوه بر رونق اقتصادی شهرستان و استان، زمینه ایجاد اشتغال را برای جوانان منطقه فراهم می‌کند تصریح کرد: شهرستان دهلران با 180 هزار بشکه از 200 هزار بشکه برابر با 91 درصد تولید نفت غرب کشور را دارا است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار