کد خبر: ۷۱۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۳ 03 August 2015
فرماندار تالش از اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، علی فتح‌اللهی بعد از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی پروژه ساخت ساختمان اداری جدید شهرداری این شهر در زمین فعلی ساختمان شهرداری تالش اظهار کرد: باید بتوانیم اقدام‌های ماندگار از خود بر جای بگذاریم.

وی با بیان اینکه حق مردم تالش است که از امکانات مناسب و خوب بهره‌مند شوند، تصریح کرد: ساختمان فعلی شهرداری تالش در شأن مردم این شهر نیست و باید پاسخگویی به مردم در مکان مناسبی انجام شود.

فرماندار تالش افزود: امیدواریم با کمک یکدیگر ساختمان جدید شهرداری هر چه سریع‌تر به اتمام برسد و فضا و محیطی آرام‌بخش و پر از صفا و صمیمیت برای مردم شهر ایجاد شود.

وی طراحی ساختمان جدید شهرداری تالش را مهم خواند و گفت: امیدواریم این ساختمان از الگوی مناسب معماری برخوردار باشد و حداقل سال‌ها بتواند پاسخگوی مردم شود.

فتح‌اللهی از آغاز عملیات اجرای بلوار منطقه قروق تالش خبر داد و افزود: جدول‌گذاری این بلوار در حال انجام است و امیدواریم با انجام آسفالت یک خیابان بسیار تمیز گردشگری برای دسترسی به ساحل قروق برای مردم و گردشگران فراهم شود.

این مسئول از اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه در تالش خبر داد و خاطرنشان کرد: افتتاح این پروژه‌ها ما را ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم یاری می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه احداث پل بین روستای میانکوه و روستای گردشگری قروق در حال مطالعه است، یادآور شد: اعتبار احداث این پل توسط فرمانداری شهرستان تامین می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تالش نیز در مراسم مذکور اظهار کرد: احداث ساختمان جدید شهرداری باید در شأن مردم این شهر باشد.

سهیل سلامی‌ریک تصریح کرد: شهرداری به تمام متقاضیان ساختمان پروانه ساخت می‌دهد و امیدواریم شهری ایده‌آل داشته باشیم.

وی ساختمان شهرداری را به متراژ 750 متر مربع در شش طبقه ذکر کرد و یادآور شد: این ساختمان نمی‌تواند برای آینده شهرمان بسیار مفید باش و از شهردار و مسئولان می‌خواهیم زمین مناسب‌تر به این امر اختصاص دهند.

شهردار تالش نیز در مراسم مذکور اظهار کرد: این ساختمان با توجه به نیازهای شهر تالش احداث می‌شود.

حسن محمدپور فراهم شدن زیرساخت‌ها را در ارائه خدمات بهتر به شهروندان تاثیرگذار دانست و یادآور شد: در طراحی این ساختمان سوئیت‌هایی برای پذیریی از مهمانان شهرداری پیش‌بینی شده که امیدواریم با حمایت‌های مسئولان و اعضای شورای اسلامی شهر تالش بتوانیم در مدت زمان کوتاهی شاهد بهره‌برداری این مجموعه باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار