رئیس کل دادگستری خراسان رضوی تاکید کرد؛
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت:مقابله قاطعانه با جرایم مربوط با مواد مخدر به قدری اهمیت دارد که رهبر معظم انقلاب بصورت مستقیم در مورد ناهنجاری های مهم اجتماعی از جمله مواد مخدر ورود پیدا کرده اند.
کد خبر: ۷۱۰۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹ 02 February 2019

به گزارش تابناک رضوی، حجت الاسلام علی مظفری با بیان این مطلب ظهار کرد: نباید اجازه دهیم بهانه های حقوق بشری مانع اجرای احکام الهی و موازین قانونی شود زیرا فلسفه وجودی انقلاب اسلامی اجرای قوانین اسلامی و مبانی قانونی بوده است.

 

وی با اشاره به ضعف های  قانون جدید مبارزه با مواد مخدر افزود: برای مبارزه با جرایم مواد مخدر نیازمند یک عزم جدی هستیم و انتظار این بود که قانون قبلی ضمن اصلاح، تقویت شده و راه های فرار مجرمین و مرتکبین جرایم مربوط به مواد مخدر بسته شود حال آنکه این انتظار برآورده نشد.

 

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی ادامه داد: مقابله قاطعانه با جرایم مربوط با مواد مخدر به قدری اهمیت دارد که رهبر معظم انقلاب بصورت مستقیم در مورد ناهنجاری های مهم اجتماعی از جمله مواد مخدر ورود پیدا کرده اند و این مسئله چه بسا نشان دهنده کم کاری دستگاه های متولی نیز تلقی شود.

 

وی گفت: استفاده از تمام ظرفیت های قانونی در زمینه مبارزه با مواد مخدر مورد پیگیری است و در این زمینه استفاده از نیروهای مردمی بویژه بسیج کارساز خواهد بودو ما آن را قبلاً تجربه کرده ایم.

 

مظفری تصریح کرد:به نظر می رسد در بسیاری از موارد دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در میدان عمل و مبارزه با مفاسد و ناهنجاری ها تنهاست و آنچنان که باید و شاید از سوی متولیان امر حمایت های لازم صورت نمی پذیرد.

 

وی تاکید کرد: یکی از توطئه های دشمنان از کار انداختن نیروی جوان و مولد کشور از طریق مواد مخدر است و با توجه به اینکه مسئولان امر نسبت به این توطئه ها آشنایی دارند باید با عزم راسخ و جدی تر از آنچه تاکنون به انجام رسیده است با جرایم مربوط به مواد مخدر با رویکرد پیشگیرانه برخورد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار