با پیگیری انجام شده میزان تسهیلاتی که قرار است در سال‌جاری در اختیار این بیماران قرار گیرد افزایش یافته و این رقم به سه میلیارد و 800 میلیون تومان رسید که این مبلغ از طریق تسهیلات با سود مناسب در اختیار متقاضیان و یا افرادی که توسط مسئولان انجمن بیماران خاصان به بانک‌ها معرفی می‌شود قرار میگیرد.
کد خبر: ۷۱۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸ 03 August 2015
به گزارش تابناک نقل از خبرگزاری فارس علیرضا شادمان بعدازظهر امروز در جلسه رسیدگی به بیماران خاص مازندران از وجود بیش از 6 هزار بیمار خاص در مازندران خبر داد و اظهار کرد: برای کمک به بیماران خاص در استان پیگیری‌ها در استانداری مازندران به رفع بخشی از مشکلات در برنامه کاری قرار گرفت و نشستی با مسئولان بانک‌های عامل برگزار شد.
مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری مازندران افزود: روسای بانک‌ها آمادگی خود را برای پرداخت تسهیلات به این بیماران اعلام کردند و سال گذشته یک میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات در اختیار بیماران خاص قرار گرفت.
وی بیان داشت: با پیگیری انجام شده میزان تسهیلاتی که قرار است در سال‌جاری در اختیار این بیماران قرار گیرد افزایش یافته و این رقم به سه میلیارد و 800 میلیون تومان رسید که این مبلغ از طریق تسهیلات با سود مناسب به متقاضیان و یا افرادی که توسط مسئولان انجمن بیماران خاص به بانک‌ها معرفی می‌شود پرداخت می‌شود.
شادمان بیان کرد: رقم پرداختی بانک‌ها در قالب 375 فقره وام دو میلیون تومانی و 745 فقره وام چهار میلیون تومان جعاله پرداخت می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: بانک‌ها سال گذشته همکاری مناسبی با بیماران خاص در استان داشتند و این اهتمام در حال حاضر نیز در بین مدیران بانک‌ها نیز قرار دارد.
مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری مازندران بیان کرد: یکی از دغدغه جدی مسئولان استان کمک به بیماران خاص است و افزایش تسهیلات پرداختی به این بیماران نیز مبین این موضوع است.
وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده در استان بیش از 6 هزار بیماری خاص در استان ثبت شدند که با محاسبات انجام شده از هر پنج بیمار خاص در استان یک نفر می‌تواند از تسهیلات در نظر گرفته برای سال‌جاری استفاده کند.
شادمان بیان داشت: بیماران خاص می‌توانند با مراجعه به دفاتر انجمن نسبت به پیگیری تسهیلات در استان اقدام کنند. براساس اعلام در جلسه در حال حاضر دو هزار 100 بیمار ام اس، هزار و 200 بیمار کلیوی، 320 بیمار هموفیلی و نیز دو هزار و 700 بیماری تالاسمی در استان وجود دارند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار