املاک متجاوز به حریم شبکه‌های برق تخریب می‌شود.
کد خبر: ۷۰۹۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲ 29 January 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیر حقوقی شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: براساس قانون، با املاکی که حریم شبکه‌های توزیع برق را رعایت نکنند، قانونی برخورد خواهد شد.
سید امین وردی زادگان: پیشروی هوایی در معبر به شکل ایجاد بالکن در ساختمانها، اگر ورود به حریم شبکه برق را به همراه داشته باشد، ایمنی ساختمان و جان ساکنان را تحت الشعاع قرار می‌دهد.
وردی زادگان افزود: براساس قانون رفع تجاوز از حریم و تأسیسات آب و برق، با اخذ دستور قضایی در کمترین زمان ممکن، عملیات ساخت و ساز متوقف یا سازه تخریب ر وبا متخلفین برخورد می‌شود.
وی به همه شهروندان توصیه کرد هنگام خرید ملک به خصوص ساختمان‌های تازه ساخت، نسبت به اخذ از همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها استعلام بگیرند.
مدیر حقوقی شرکت توزیع نیروی برق شیراز تصریح کرد که اگر یک ساختمان به هر شکل حریم شبکه برق را رعایت نکرده باشد، اداره برق از دادن هرگونه خدمات به خصوص کنتور برق دائم، ممانعت خواهد کرد.
با توجه به بالا بودن قیمت زمین، برخی از فعالان عرصه ساختمان سازی، سعی می‌کنند که با گرفتن اضافه بنا به شکل بالکن، سود بیشتری کسب کنند و این موضوع در مواردی با ورود به حریم شبکه برق همراه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار