سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: 13 هزار و 300 تن انواع نهاده‌های دامی بین دامداران، کارخانجات خوراک دام و واحدهای طیور توزیع ‌شده و استان از نظر تامین انواع نهاده‌ها هیچ مشکلی ندارد.
کد خبر: ۷۰۹۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷ 29 January 2019

به گزارش تابناک قم، علی‌اصغر همت روز سه شنبه در گفت و گویی با تاکید بر اجرای سیاست‌های دولت در حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان اظهار داشت: یکی از اقدام های مهم معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان در جهت حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان توزیع و تخصیص به ‌موقع انواع نهاده‌های کشاورزی است.

وی خاطرنشان کرد: نهاده‌های توزیع‌شده دامی شامل جو، ذرت و کنجاله سویا می باشد.

وی همچنین به اهمیت اجرای سیاست‌های تنظیم بازار در استان اشاره کرد و گفت: در راستای سیاست‌های تنظیم بازار از اواسط دی‌ماه تاکنون حدود 260 تن مرغ گرم و45 تن تخم‌مرغ به قیمت مصوب در سطح شهر قم توزیع شده است.

همت با اشاره به نهاده های توزیع‌شده در استان و جوجه ریزی تصریح کرد: با توجه به جوجه ریزی صورت گرفته و از طرفی مساعدت در تامین بخشی از نهاده‌ها، مشکلی بابت تامین مرغ و تخم‌مرغ در ایام پایانی سال وجود ندارد.

میزان متوسط تولید بخش کشاورزی استان قم در سال برابر 745 هزار تن شامل 425 هزار تن محصولات زراعی و باغی، یک هزار و 208 تن آبزیان و 320 هزار تن محصولات دامی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار