با حضور وزیر ورزش صورت گرفت:
تجهیزات و امکانات ورزشی به ارزش 50 میلیارد ریال روز پنجشنبه در آیینی با حضور وزیر ورزش و جوانان به شهرداری های استان خوزستان اهدا شد.
کد خبر: ۷۰۷۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱ 24 January 2019

غلامرضا شریعتی استاندار، افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و جمعی از مسئولان صبح امروز در مراسم اهدا تجهیزات ورزشی به شهرداری های خوزستان مسعود سلطانی فر را همراهی می کردند.

به گزارش"تابناک"؛ طی این مراسم برای اولین بار تجهیزات و امکانات ورزشی به ارزش 50 میلیارد ریال برای تجهیز جاده های سلامت استان جهت توسعه ورزش همگانی به شهرداری خوزستان اهدا شد.

این لوازم ورزشی با حضور مسوولان به شهر ترکالکی، شادگان، اندیمشک، دزفول، قلعه خواجه، هویزه، رامهرمز، قلعه تلسوسنگرد، اهواز، مسجدسلیمان، شوشتر و بهبهان ارسال می شوند.همچنین در این مراسم از شهردارانی از جمله اهواز، دزفول مسجدسلیمان، اندیمشک، هویزه، رامهرمز و شادگان تقدیر شد.

مسعود سلطانی فر در حاشیه آیین اهدای تجهیزات ورزشی به شهرداری های خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرداری ها از حدود 25 سال گذشته در راستای وظایف اجتماعی خود، گام های خوبی برای توسعه امکانات و فضاهای ورزشی برداشته اند و در این راستا فضاهای زیادی ایجاد کرده اند.

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان تمام تلاش خود را برای توسعه امکانات ورزشی و سلامت همه اقشار مردم بکار گرفته است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: همکاری همه جانبه با آموزش و پرورش، صنایع، نیروهای مسلح، دانشگاه ها و مهمتر از آن شهرداری های کشور بسیار نمایان است که جای تقدیر دارد.

وی افزود: امروز یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد شهرداری تهران، مراکز استان ها و کلانشهرها و شهرهای کوچک، فعالیت های ورزشی است که در این راستا هم افزایی و همگرایی خوبی با یکدیگر داریم.

سلطانی فر تجهیز شهرداری های استان خوزستان از طریق وزارت ورزش و جوانان را نمونه ای از این هم افزایی دانست و گفت: این هم افزایی به طور قطع نتیجه حمایت های استاندار ورزش دوست و هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری های خوزستان است.

وی افزود: حدود 50 میلیارد ریال تجهیزات ورزشی برای توسعه امکانات ورزشی در شهرها پیش بینی شده که امروز در آیینی بخشی از این امکانات تحویل شهرداری های خوزستان شد.

وزیر ورزش و جوانان اظهار امیدواری کرد که این تجهیزات توسط شهرداری ها با توجه به رویکرد خوب در راستای خدمت رسانی به مردم هرچه سریع تر در پارک ها و اماکن مختلف نصب و شرایط لازم برای سلامت مردم فراهم شود.
 شهرداران اهواز، دزفول، مسجد سلیمان، اندیمشک، هویزه، رامهرمز و شادگان در این آیین به دلیل همکاری در تخصیص فضاهای ورزشی تجلیل شدند.

همچنین افشین حیدری در مراسم اهدا تجهیزات ورزشی به شهرداری های خوزستان، اظهار کرد: در چهلمین بهار انقلاب اسلامی برای اولین بار در استان خوزستان با حمایت های استاندار ورزش دوست خوزستان از محل اعتبارات نفت خام مبلغ 50 میلیارد ریال برای تجهیز جاده های سلامت سراسر خوزستان به عنوان گام عملی جهت توسعه فضاهای ورزشی با مشارکت شهرداری ها در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به احداث جاده سلامت در برخی شهرستان ها، گفت: احداث جاده سلامت در دیگر شهرستان ها نیز امسال شروع شده است و امیدوارم کارهای خوبی در حوزه ورزش همگانی انجام شود و بتوانیم ورزش را در خانواده های خوزستانی نهادینه کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: اعتبارات عمرانی اداره کل ورزش خوزستان نسبت به سال های قبل از سال، ۹۶ سیر صعودی خوبی داشته است و امیدوارم که این مسیر خوب در بودجه 98 نیز تداوم داشته باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار