امروز اما خبر خوشحال کننده ای که توسط رسانه ها پخش شد، تلاش و کوشش شایان تقدیر دکتر جلال میرزایی در کمیسیون تلفیق بود که بر اساس همین اندیشه صواب و درست و در راستای خدمت عام به مردم استان بر افزایش اعتبار اصرار و ابرام نمود، تا با تحقق آن، رضایت نسبی مردم از این تلاش ایشان حاصل شود. به یقین مردم هرکسی و در هر لباسی که به مردم خدمتی بنماید فراموش نخواهند کرد.
کد خبر: ۷۰۶۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴ 23 January 2019

 

دبیر شورای نویسندگان تابناک ایلام::بدون شک در جامعه امروزی که توسط رسانه ها و فضای مجازی اخبار بسرعت پخش می شود، تعریف و تمجید از کارهای خوب برای استمرار آنها ضروری می نماید. در دورانی که کشور در شرایط اقتصادی سختی با توجه به تحریم های ظالمانه قرار دارد، تامین بودجه و یا افزایش آن می تواند کاری بسیار مهم و شایان ذکر در محافل مختلف جامعه باشد، زیرا با این اقدامات خیلی از گره‌های لاینحلی که در اجرای پروژه عمرانی استان‌ وجود دارد، برطرف می‌شود. اعتقاد راسخ اهل علم و انصاف این است که با توجه به ظرفیت بالای استان ایلام، باید در راستای تحقق خواسته‌های مردم تلاش و انتظار آنان را محقق کرد.

 یکی از این ظرفیت های موجود، مراسم سالیانه اربعین است. اگر این موقعیت امروز ایلام را که دروازه عتباتش می خوانند متعلق به استان های برخوردار بود، ای بسا از همین محل و درآمدهای آن چه اتفاقات بزرگی در راستای منافع مردم جامه عمل نمی پوشید. وقتی ارکان متفاوت کشور، از دولتی تا حاکمیتی همه بر اهمیت اربعین اعتقاد دارند، مسئولین استانی باید از این فاکتور مهم بیشترین استفاده را در جذب سرمایه به استان بنمایند. آماده سازی بسترهای لازم برای جذب سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی در استان رسالت مقامات استانی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است.

 هنگامی که یکی از رسالت‌های مهم وزارت کشور ایجاد زیرساخت‌‌ها برای برنامه اربعین حسینی، می بایست در استان برای جذب و هدایت و استفاده از این بستر همدلی و وفاق باشد زیرا تمام استان‌هایی که در برنامه حماسی و پیاده‌روی اربعین حسینی مشارکت دارند، ایجاد زیرساخت‌ها در بخش‌‌های مختلف برای رفاه زائران مورد توجه قرار داده و روی آن مانور می دهند. همان گونه که معاون عمرانی وزیر کشور با بیان اینکه وزارت کشور برای تامین زیرساخت‌های برنامه حماسه اربعین حسینی 12 کمیته تخصصی تشکیل داده است و یکی از این کمیته‌‌ها با محوریت زیرساخت‌ها بر عهده معاون عمرانی وزارت کشور است؛ بر نمایندگان و استاندار فرض مسلم است که با این بستر خدادادی نسبت به ایجاد، بهینه سازی و گسترش راه‌های مواصلاتی، زیرساخت روشنایی و اقامت گاههای درآمد زا از ورودی تا خروجی استان و پایانه‌‌های مرزی اقدام کنند.

امروز اما خبر خوشحال کننده ای که توسط رسانه ها پخش شد، تلاش و کوشش شایان تقدیر دکتر جلال میرزایی در کمیسیون تلفیق بود که بر اساس همین اندیشه صواب و درست و در راستای خدمت عام به مردم استان بر افزایش اعتبار اصرار و ابرام نمود، تا با تحقق آن، رضایت نسبی مردم از این تلاش ایشان حاصل شود. به یقین مردم هرکسی و در هر لباسی که به مردم خدمتی بنماید فراموش نخواهند کرد. #"جلال میرزایی" اگر به همین شیوه درست برای منافع عمومی تلاش نماید، بدون شک مردم از او قدردانی خواهند کرد. نگاه نمایندگان می بایست کلان و جامع باشد و این در رفتار وکالت این نماینده بلحاظ سیاسی و نظارتی مشهود است.

سخن پایانی در همین راستا خطاب به جامعه سیاسی و نقاد و رسانه ای و مدیریتی استان است، بقول شاعر "ای دستت میرسد کاری بکن***قبل آن که از تو نیاید هیچ کار"؛ آقایان بیایید بدون توجه به تفاوت سلایق و در راستای منافع عمومی همراه و همدل در فصل تصمیم گیری برای بودجه کشور، یار و همراه نمایندگان و مقامات عالی استان باشیم تا هم خدا و هم خلق خدا از ما راضی و خشنود باشد. امروز به این اقدام جلال ایلام آفرین گفتیم و منتظر اقدامات دیگری از این نوع از ایشان و دیگر نمایندگان هستیم، امیدواریم با نگاهی درست در تعمیق و تبیین این رفتار سپاسمندانه کوشا باشیم و با وحدت در رفتار و کردار به فکر ایلام و مردمانش باشیم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
097
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
هر دو نماینده ایلام تلاش کردند
حسن
|
United States
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
واقعا آقاي ميرزايي كار بزرگي كردن در اين شرايط اقتصادي اين بودجه را ب استان اختصاص دادن با تلاشهاشون.و واقعا بدور از مسايل قومي و قبيله اي عنل ميكنن.بجاي پست دادن به دوستان و اشنايان تنها به فكر استان هستن
حسن
|
United States
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
واقعا آقاي ميرزايي كار بزرگي كردن در اين شرايط اقتصادي اين بودجه را ب استان اختصاص دادن با تلاشهاشون.و واقعا بدور از مسايل قومي و قبيله اي عنل ميكنن.بجاي پست دادن به دوستان و اشنايان تنها به فكر استان هستن
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
کاش نماینده نداشتیم. کاش همشون بیلان کاری بدن و کاش همشون از لحاظ مالی حسابرسی شوند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار