کد خبر: ۷۰۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹ 02 August 2015

امام جمعه و رئیس حوزه علمیه طالقان گفت: مردم این شهرستان در همایش خیرین جضرت مهدی (عج)، یک میلیارد و 100 میلیون ریال برای ساخت و تکمیل حوزه علمیه این شهرستان اهداء کردند.
مردم طالقان بیش از یک میلیارد ریال برای تکمیل حوزه علمیه کمک کردند
حجت الاسلام فضل الله حسینی علی آبادی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این همایش خیرین با اهداء وجه نقد زمین ، طلا و جواهرات در ساخت و تکمیل حوزه علمیه مهدی موعود (عج) طالقان مشارکت کردند.

وی اظهار کرد: عملیات اجرایی ساخت این حوزه که از سال 92 آغاز شده به علت کمبود آعتبارباکندی پیش می رود.

حسینی علی آبادی گفت: هم اکنون 30 طلبه در این حوزه مشغول به تحصیل هستند که تکمیل بنای حوزه علمیه مهدی موعود (عج ) نقش موثری در پذیرش بیشتر علاقه مندان به علوم حوزوی و اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی در سطح منطقه ای، استانی و کشوری خواهد داشت.

وی ادامه داد: طالقان در بخش فعالیت های فرهنگی ، آموزشی ، هنری ، عمرانی ، خدماتی و اجتماعی نیاز به حمایت ویژه مدیران استان البرز و وزارتخانه های مربوطه دارد تا زیر ساخت های لازمه در آن تقویت و توسعه یابد.

وی در پایان به نقش مهم فعالیت حوزه ها علمیه در تربیت نیروی انسانی فعال در علوم اسلامی و قرآنی و جایگاه رفیع آن در جوامع اسلامی در دنیا اشاره کرد و افزود: دشمنان مکتب اسلام و قرآن حوزه های علمیه را سدی محکم در برابر اهداف شوم و ضد دینی خود می دانند که تقویت و توسعه این مراکز مهم نیاز به مشارکت بیشتر خیرین و مدیران دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار