مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام:
با تشکیل چند اکیب بازدیدکننده از حدود 30 روستای این شهرستان بازدید و در خصوص رفع مشکلات گوناگون حدود 55 خانوار بازدید شده تصمیم‌گیری شد.
کد خبر: ۷۰۴۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹ 19 January 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ شهرستان سیروان با اینکه استعدادهای و ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه های کشاورزی و دام‌پروری دارد اما بسیاری از خانواده‌های مددجو و نیازمند، فاقد درآمد و امکانات شغلی هستند که کمیته امداد سعی خواهد کرد بخشی از نیازهای این خانواده‌های محروم را برطرف نماید.

ضیاء رضایی، در این سفر یک‌روزه و با تشکیل چند اکیب بازدیدکننده از حدود 30 روستای این شهرستان بازدید و در خصوص رفع مشکلات گوناگون حدود 55 خانوار بازدید شده تصمیم‌گیری شد.

وی در ادامه این سفر و در نشستی با حضور تعدادی از مدیران این نهاد بیان کرد: برای رفع مشکلات ضروری این خانواده‌ها علاوه بر اعتباراتی که در ابتدای سال برای خدمت‌رسانی به نیازمندان این شهرستان اختصاص‌یافته است، اعتباران فوق العاده و ویژه ای اختصاص خواهد یافت.

رضایی، افزود: این میزان اعتبار در زمینه رفع مشکلات عمده و ضروری این خانواده‌ها شامل، ساخت و بهسازی مسکن، ایجاد شغل، هزینه‌های درمانی، خرید لوازم ضروری، بیماران بستری‌شده در منزل و همچنین کمک‌های نقدی بلاعوض هزینه می‌شود.

وی، با بیان اینکه شهرستان سیروان 62 روستای دارای جمعیت مددجویی دارد افزود: این شهرستان بااینکه استعدادهای و ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه های کشاورزی و دم پروری دارد اما بسیاری از خانواده‌های مددجو و نیازمند، فاقد درآمد و امکانات شغلی هستند که کمیته امداد سعی خواهد کرد بخشی از نیازهای این خانواده‌های محروم را برطرف نماید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، این نهاد تلاش دارد با تدارک چنین سفرهایی در هر شهرستان حداقل 40 خانواده با درصد فقر بالا شناسایی و در خصوص کاستن از مشکلات و نیازهای عمده این خانواده‌ها اقدام نماید./ح

ایلام بیدار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار