بازتاب گزارش
با تلاش رئیس حوزه قضایی موسیان وبا موافقت مسئولان شرکت پیمانکاری زیر مجوعه پتروشیمی دهلران صبح امروز کارگران اخراجی فعالیت کاری خود را در پتروشیمی دهلران شروع کردند
کد خبر: ۷۰۳۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹ 15 January 2019

با تلاش رئیس حوزه قضایی موسیان وبا موافقت مسئولان شرکت پیمانکاری  زیر مجوعه پتروشیمی دهلران ،صبح امروز کارگران اخراجی فعالیت کاری خود را در پتروشیمی دهلران شروع کردند.

روزگذشته بود که رسانه تابناک با درج گزارش با موضوع اخراج 40کارگر از پتروشیمی دهلران / مشکلات مالی باعث تعدیل نیرو شده است را رسانه ای کرد ، بعد از درج این گزارش ومراجعه کارگران به حوزه قضایی بخش موسیان  ،پیگیری هایی از طریق محمد سهراب زاده رئیس حوزه قضایی  موسیان  برای بازگشت به کار نیروهای اخراج شده صورت گرفت که خوشبختانه صبح امروز همه کارگران اخراجی مجدد به محل کار خود برگشت خورند

به راستی اگر رئیس حوزه قضایی موسیان در خصوص بازگشت به کار این نیروها اقدامی نمی کرد، مسئولان اجرایی شهرستان که هنوز از تعداد وآمار نیروهای شاغل در این پروژه عظیم بی اطلاع هستند اقدامی صورت می گرفت ؟

متاسفانه امروز مدیریت  یک شهرستان استراتژیک همانند دهلران  دست کسانی افتاده که  توان اداره آن را ندارند واین را می توان از عدم اطلاع آنها از افراد شاغل در پتروشیمی دهلران فهمید. به راستی این مدیران که از تعداد نیرو های کارگری  بی اطلاع هستند چگونه می خواهند امورات ومطالبات مردم یک شهرستان  را پیگیری کنند.

آقایان مسئول اگر توان اداره حوزه کاری خود در امورات اجرایی ندارید لطفا استعفا کنید وبیشتر از این به مردم شهرستان ونیروی های توانمند ظلم نشود .

انتظار است استاندار ایلام به عنوان نماینده عالی دولت مدیران ناکار آمد که هنوز اطلاعات دقیقی از حوزه کاری خود در یک شهرستان ندارند برکنار کنند وافراد توانمند ومسلط به کار را جایگزین این مدیران که فقط اسم مدیر را یدک می کشند، جایگزین کند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
خداوند حافظ چنین مدیران دلسوزی باشد. باید افرادی مانند این قاضی بزرگوار را برای سایر مدیرانی که از مدیریت فقط نامش را یدک می کشند الگو قرار داد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار