کد خبر: ۷۰۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰ 02 August 2015
نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا می‌داند که دیگر حمله نظامی و گزینه‌های روی میز و زیر میز او تأثیری روی ملت بزرگ ایران ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حمیدرضا خصوصی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان اظهار کرد: پویایی و شادابی موجود در بین مدیران شهرستان محصول همدلی و همزبانی روسای اداره‌ها و دستگاه‌های دولتی با مدیریت فرماندار است.

وی با بیان اینکه همدلی و همزبانی نیاز امروز جامعه است، افزود: امروز شاهد درخشش قوی در صحنه سیاست و دیپلماسی بین‌المللی هستیم.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی حمایت از دولت را نیاز امروز جامعه دانست و ادامه داد: این موضوع به آن معنا نیست که دولت بدون هیچ نقصی است.

وی برطرف شدن مشکلات را مربوط به داخل خانواده دانست و گفت: با عنایت خداوند متعال آنچه که در درون ما می‌گذرد در بین خودمان برطرف می‌شود.

خصوصی با اشاره به برخی تهدیدات استکبار جهانی علیه ایران اسلامی، تصریح کرد: در هر زمانی باید احتمال ضربه از طرف استکبار داده شود و ما براساس فرمایش‌های مقام معظم رهبری باید همواره آماده باشیم.
وی ادامه داد: مردم با ایستادگی و مقاومت خود به جهان نشان داده‌اند که دارای یک توان و قدرت بالایی هستند و برای دفاع از نظام و کشور مشکلات را تحمل می‌کنند و با کاستی‌ها کنار می‌آیند.
نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اینکه دنیا بداند ایران اسلامی سرافراز در صحنه حضور دارد و ایستادگی می‌کند، مهم‌ترین دستاورد مذاکرات است.
وی با اشاره به اینکه آمریکا متوجه شده که دیگر حمله نظامی و گزینه‌های روی میز و زیر میز آن تأثیری روی ملت بزرگ ایران ندارد، خاطرنشان کرد: هر قدر از انقلاب می‌گذرد هویت شهدایش بیشتر نمایان و در صحنه‌های بین‌المللی قوی‌تر ظاهر می‌شود.
خصوصی درباره هفته دولت گفت: ایام هفته دولت باید با شکوه‌تر از هر سالی در شهرستان برگزار شود.
وی حضور مردم در صحنه‌ها را نشان‌دهنده دفاع از دولت و نظام دانست و یادآور شد: با تدبیر باید شاهد حضور گسترده مردم در این هفته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار