معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام از تدوین برنامه جدید برای گسترش وبهبود شبکه توزیع گوشت قرمز دولتی خبر داد.
کد خبر: ۷۰۳۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ 14 January 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سیعد شریفی اظهار داشت: به منظور ایجاد رفاه مردم و همچنین آسان شدن زمینه تهیه گوشت مورد نیاز مشتریان، در حال ترمیم و بهبود شبکه توزیع هستیم.

وی اضافه کرد: علاوه بر استمرار توزیع از طریق واحدهای قصابی و مغازه های پروتئینی دارای پروانه کسب، طرح اعزام ماشین های یخچالدار سیار به حاشیه شهر شروع شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت ادامه داد: در مرحله بعد از طریق تعاونی های مصرف ادارات و براساس اولویت بندی تقاضاهای دریافتی، گوشت مورد نیاز کارکنان ادارات نیز تامین خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون از این طریق گوشت مورد نیاز تعدادی از مراکز تحت پوشش سازمان های حمایتی بهزیستی، کمیته امداد و مراکز آموزشی تحت پوشش آموزش و پرورش و دانشگاهها تامین شده است. این مسئول ادامه داد: علاوه بر ترمیم و بهبود شبکه توزیع تشدید بازرسی ها و برخورد با گرانفروشان در دستور کار است.

سعید شریفی با اشاره به مثبت بودن نتایج طرح ها و برنامه های این سازمان برای متوقف نمودن روند افزایش قیمت مرغ در طی هفته جاری اضافه کرد: بسته کارشناسی برآورد قیمت تمام شده، فرایند توزیع و شیوه های نظارتی بر عرضه مرغ کشتار روز تدوین شده که با عملیاتی شدن این طرح در طی هفته آینده، امیدوار به کاهش محسوس و تثیبت قیمت مرغ در استان خواهیم بود./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نا شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
با سلا م
مدیر بیکاری که در این کشور 20میلیون حقوق می گیرد فاتحه مردم خوانده شده است گارگری که از صبح و شب در هر شرایط 1/5میلیون می گیرد آیا این اهل و عیال ندارد این عدالت نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۲
وخداشرمنده زن وبچه مان بیمنه انشالا دلا صاحب زمان شرمنده بوون دینمان دملتان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار