مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت:خلاقیت در کنار تولید محصول با کیفیت می‌تواند کمک شایانی به حفظ واحدهای تولیدی در این فضا کند.
کد خبر: ۶۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۳ 22 February 2015

محمود احمدی گفت: رؤسای واحدهای کارگری باید تعامل بیشتری با ادارات تعاون،کار و رفاه اجتماعی داشته باشند تا از قوانین مرتبط آگاهی پیدا نموده و از این طریق از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنند.

احمدی گفت: هدف ما از این بازدیدها آشنایی با مشکلات کارگری و کارفرمایی و رفع موانع موجود در زمینه ایجاد اشتغال و بررسی فعالیت و توانمندی این کارخانه‌ها و شناسایی نقاط ضعف و ارائه راهکارهای کاربردی برای توسعه و تقویت این مجموعه‌های تولیدی جهت ایجاد اشتغال برشمرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، ضمن تشکر از مدیرعامل، مسئولان و سایر کارکنان مجموعه‌های تولیدی اظهار داشت: چرخ اقتصاد کشور امروز در دستان کارگران و کارفرمایان است و مسئولیت سنگین و حساسی به عهده آنان است.

احمدی افزود: حفظ اشتغال موجود در استان جزو مهمترین وظایف امروز ما به شمار می‌رود بنابراین از هیچ تلاش و کوششی برای تحقق این موضوع دریغ نمی‌کنیم.

وی عنوان کرد: اکنون فضای رقابتی نفس‌گیری در بازارهای داخلی و بازارهای بین‌المللی حکم‌رماست و خلاقیت در کنار تولید محصول با کیفیت می‌تواند کمک شایانی به حفظ واحدهای تولیدی در این فضا کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار