فرمانده انتظامی تویسرکان از دستگیری 69 سارق حرفه‌ای از ابتدای سال تاکنون در تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۶۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳ 01 August 2015
فرمانده انتظامی تویسرکان از دستگیری 69 سارق حرفه‌ای از ابتدای سال تاکنون در تویسرکان خبر داد.

به گزارش فارس؛ قاسم قربانی با اشاره به اجرای 10 طرح ارتقای امنیت اجتماعی در یک ماه گذشته اظهار کرد: این طرح در راستای پاکسازی محله‌های جرم‌خیز از وجود معتادان پرخطر و عاملان فروش مواد با انجام اقدامات پیشگیرانه و ناامن کردن محیط برای سارقان صورت گرفت.

وی ارتقای احساس امنیت برای شهروندان و پیشگیری از وقوع جرم را از اهداف این طرح دانست و گفت: اجرای طرح ارتقای امنیت منجر به کاهش 28 درصدی انواع سرقت‌ها و افزایش 57 درصدی برخورد با معتادان پرخطر در تویسرکان شد.

فرمانده انتظامی تویسرکان ادامه داد: پس از شناسایی مناطق آلوده و جرم‌خیز با همکاری مأموران نیروی انتظامی در یک عملیات برنامه‌ریزی شده، 17 فقره انواع سرقت‌ها کشف و 19 سارق حرفه‌ای در ماه گذشته را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون نیز 50 سارق حرفه‌ای دستگیر شده است، مجموع انواع سرقت‌های کشف شده را 61 فقره دانست و گفت: با اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی علاوه بر کاهش سرقت‌ها‌، محیط نیز برای سارقان ناآرام شده است.

قربانی از جمع آوری 141 معتاد خطرناک، دستگیری 14 فروشنده مواد مخدر و کشف بیش از 205 گرم انواع مواد مخدر در قالب طرح ارتقای امنیت اجتماعی در یک ماه گذشته خبر داد.

وی با اشاره به اجرای طرح سالم‌سازی تفرجگاه‌ها خاطرنشان کرد: علاوه بر ایجاد محیطی امن در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها، با مزاحمان نیز برخورد قانونی صورت گرفت.

فرمانده انتظامی تویسرکان با اشاره به برخورد قانونی راهنمایی و رانندگی با افراد قانون‌شکن در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک گفت: مأموران راهنمایی و رانندگی در یک ماه گذشته 434 دستگاه موتورسیکلت و 177 خودروی متخلف و مزاحم را توقیف کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار