رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم از کشف 9 کیلوگرم هروئین و دستگیری 4 نفر در این رابطه خبر داد.
کد خبر: ۶۹۹۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲ 03 January 2019

به گزارش تابناک قم، سرهنگ هادی میرزایی در تشریح این خبر، عنوان کرد: با پيگيري اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم بر روی عوامل اصلي تهيه و توزيع مواد مخدر، مشخص شد شخصي به هويت معلوم در امر تهيه و توزيع مواد مخدرهروئين به صورت گسترده فعاليت دارد که تا کنون چندين مرتبه مبادرت به انتقال مواد مخدر هروئين از یکی از استان های شمال غربی به قم کرده است.

وی افزود: ماموران در بررسی های صورت گرفته پی بردند که فرد قصد دارد مقاديري قابل توجهي مواد مخدر "هروئين" را با همکاري یک نفر از همدستانش با 2 دستگاه خودروي سواري به سمت قم منتقل کند.

سرهنگ میرزایی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائي با استقرار در محورهاي ورودي استان قم به سمت تهران اقدام به کنترل خودروهاي عبوري کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، خاطر نشان کرد: ماموران موفق شدند با انجام اقدامات پلیسی نهایتاً دو خودروی موصوف را در محورهای مواصلاتی قم شناسایی و متوقف و 4 نفر متهم مربوطه را دستگیر کنند.

سرهنگ میرزایی گفت: ماموران در بازرسی از خودروهای مذکور تعداد 9 بسته موسوم به یک کیلوگرمی هروئین به همراه آلات و اداوات استعمال مواد مخدر از داخل یک کارتن را کشف کردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار