مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: بسته‌های حمایتی بازنشستگان تأمین اجتماعی و مستمری‌بگیرانی که دریافتی آن ها کمتر از 30 میلیون ریال است، یکشنبه شب بصورت نقدی به حساب آنها واریز می‌شود.
کد خبر: ۶۹۸۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷ 01 January 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ شکراله شیرخانی اظهار داشت: همه کسانی که دریافت ماهیانه آنها کمتر از 30 میلیون ریال است مشمول این طرح هستند و مبلغ واریزی برای هر خانواده مشمول این طرح 2 میلیون ریال است.

وی افزود: افراد واجد شرایطی که این مبلغ به حساب آنها واریز نشد، می‌توانند با شماره 1420 تماس گرفته و موضوع را پیگیری کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام یادآور شد: کارگران، جزء گروه‌های بعدی هستند که به محض تأمین مالی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، واریز برای این افراد نیز آغاز می‌شود.

شیرخانی در خصوص چگونگی بهره مندی کارگران فصلی و خویش‌فرما از این بسته‌ها گفت:‌ همه افراد تحت پوشش بیمه اعم از بیمه اجباری، توافقی، مشاغل آزاد و اختیاری مشمول این طرح هستند و اطلاعات همه افرادی که دریافتی‌شان کمتر از 30 میلیون ریال است در اختیار ما قرار دارد.

به گفته مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، بسته‌های حمایتی در فاز نخست به مستمری بگیران دائمی و پشت نوبتی های مستمری بگیر کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی اختصاص پیدا کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار