مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت:با توجه به تکمیل ظرفیت شهرک صنعتی خرمبید و درخواست‌های متقاضیان برای سرمایه‌گذاری در این شهرک صنعتی، فسخ قراردادهای راکد در حال انجام است و با برگزاری جلسات هیئت حل اختلاف و داوری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس این موضوع به صورت جدی انجام خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۷۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 31 December 2018

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان: احد فتوحی در جلسه رفع مشکلات شهرک صنعتی خرمبید اظهار داشت: قراردادهای راکد سال ۹۲ و قبل از آن در تمامی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان که تاکنون نسبت به عملیات ساخت و ساز اقدام نکرده‌اند فسخ می‌شود و اراضی موجود در اختیار سرمایه‌گذاران واقعی قرار می‌گیرد.

وی گفت: با توجه به تکمیل ظرفیت شهرک صنعتی خرمبید و درخواست‌های متقاضیان برای سرمایه‌گذاری در این شهرک صنعتی، فسخ قراردادهای راکد در حال انجام است و با برگزاری جلسات هیئت حل اختلاف و داوری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس این موضوع به صورت جدی انجام خواهد شد.

فتوحی در ادامه از اجرای طرح توسعه این شهرک صنعتی استقبال کرد و گفت: در صورت موافقت صاحبان اراضی کشاورزی همجوار این شهرک صنعتی، آماده مشارکت با آنها در اجرای طرح توسعه هستیم.

وی در ادامه بر رفع مشکل صدور اسناد تفکیکی ۱۶ هکتار از این شهرک تاکید کرد و خواستار همکاری اداره‌های منابع طبیعی، ثبت اسناد و املاک و سایر دستگاه‌های مرتبط به منظور حل مشکل فعالان صنعتی شد.

فتوحی در ادامه با اشاره به استقرار بیش از ۱۰۰ واحد فراوری سنگ در شهرک صنعتی تخصصی سنگ خرمبید بر حمایت از این واحدها تاکیدکرد و گفت: احیا و بازتعریف فعالیت‌های خوشه و کنسرسیوم صادراتی سنگ در دستور کار این شرکت قرار گرفته است و موارد توسط مشاور ذیصلاح در حال اجرا است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود در بخش معدنی شهرستان و وجود معادن بی‌نظیر و منحصر به فرد سنگ و نیز بستر مناسبی که در این شهرک صنعتی برای فعالیت واحدهای فراوری سنگ ایجاد شده است، حمایت‌های نرم افزاری از فعالان صنعت سنگ در قالب کنسرسیوم صادراتی و خوشه سنگ در راستای سیاست‌های دولت مبنی بر جلوگیری از خام‌فروشی و تولید محصول با ارزش افزوده بالا انجام خواهد شد.

فتوحی برگزاری تورهای صنعتی و نمایشگاهی داخلی و خارجی، حمایت از واحدهای صنعتی برای صادرات، کمک به بازاریابی و فروش، ارائه آموزش‌های رایگان به واحدهای صنعتی در حوزه‌های مدیریت، منابع انسانی، صادرات، امور بیمه و مالیات و سرفصل‌هایی که برای ارتقای فعالیت آنها موثر باشد را از برنامه‌هایی اعلام کرد که برای فعالان صنعتی اجرایی خواهدشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار