استاندار همدان گفت: استان همدان در سال گذشته بیش از ۸۶۱ میلیارد دلار صادرات داشته است که امسال امیدواریم به یک میلیارد دلار برسیم.
کد خبر: ۶۹۵۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ 27 December 2018
سعید شاهرخی گفت: یک میلیارد دلار صادرات در سالجاری در استان همدان هدفگذاری شده است.

به گزارش ایسنا، منطقه همدان، شاهرخی امشب در مراسم تجلیل از صادرگنندگان برتر استان همدان، اظهار کرد: به وضعیت موجود و آنچه امروز در دسترس ماست نباید رضایت دهیم و قطعا هدفمان را درسال‌های آینده افزایش خواهیم داد.

شاهرخی با بیان اینکه دولت به غیر از حمایت از تولید و تولیدکنندگان فکر نمی‌کند، افزود: بنیه قوی استان همدان از سال‌های دور شکل گرفته و اگر اتفافی در استان قرار است بیفتد کار تولیدکنندگان و صادرکنندگان است.

وی با اشاره به اینکه باور عمیق دارم که باید بسترساز باشیم، خطاب به فعالان اقتصادی و تجار استان تاکید کرد: نه تنها مقابل شما نیستیم بلکه یار و کنار شما برای هموار کردن مسائل هستیم.

در این مراسم از عادل بشری صادرکننده سفال، احمدرضا غفاری، امیرچگینی، خسرو حاتمی صادرکننده کشمش، مسعود توتونچیان صادرکننده محصولات غذایی، مجتبی فرونچی صادرکننده سیمان و کلینکر، منصور قدمی صادرکننده سیمان و کلینکر، صادق میش مست هراتی صادرکننده ظروف آشپزخانه، محمود دوستی صادرکننده لبنیات، حمیدرضا موحد صادرکننده رزین و پلی استر و علی محمودی صادرکننده محصولات کشاورزی به عنوان صادرکنندگان نمونه استان تجلیل شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار