نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید کاری کنیم که روستائیان در روستا ماندگار شوند و بر همین اساس باید همه گونه خدماتی به آن‌ها ارائه شود.
کد خبر: ۶۹۵۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳ 26 December 2018
حسن بهرام نیا از اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار ویژه برای ادامه اجرای پروژه شبکه‌گذاری فاضلاب نهاوند خبر داد.

به گزارش مهر، بهرام نیا در جمع اهالی روستای «تکه» از توابع بخش مرکزی نهاوند با اشاره به رهآورد جلسه مشترک نمایندگان استان و استاندار همدان با وزیر نیرو، گفت: با مساعدت وزیر نیرو، علاوه بر بودجه سال آینده که در قالب لایحه بودجه ۹۸ برای ادامه پروژه شبکه‌گذاری فاضلاب نهاوند در نظر گرفته‌شده، مبلغ ۵ میلیارد تومان دیگر نیز از طرف شخص وزیر جهت تسریع در اتمام این پروژه اختصاص یافت.

وی بابیان اینکه طی سال جاری و تاکنون حدود ۱۰ میلیارد تومان برای این پروژه اختصاص‌یافته است، گفت: ما به دنبال ظاهرسازی نبوده‌ایم چراکه اعتبارات فوق که در قالب اجرای پروژه شبکه‌گذاری فاضلاب شهری هزینه شده رقم بالایی است و این مهم برای شهر نهاوند بسیار حائز اهمیت است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه عملیات اجرایی سد گرین نهاوند با اشتغال‌زایی ۳۵۰ نفر شروع‌شده است، گفت: اعتبار سد گرین ۳۷۵ میلیارد تومان‌ است که باعث توسعه کشاورزی شهرستان نهاوند می‌شود.

بهرام نیا عنوان کرد: درزمینهٔ راه‌سازی محور نهاوند به ملایر که‌ مطالبه مردم بود نیز اعتبار ملی برای آن گرفته‌شده و در حال کار است.

وی در ادامه از آغاز عملیات اجرایی تعریض و بهسازی محور نهاوند به کرمانشاه از سه‌راهی شهرک به سمت کرمانشاه طی هفته آینده خبر داد و گفت: اعتبار بهسازی و تعریض راه روستایی به طول ۷۶ کیلومتر نیز اخذ شده است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: ایستگاه قطار نیز بااعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان در شهر نهاوند ایجاد می‌شود که منتظر حضور مسئولان کشوری برای کلنگ زنی هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار