در راستای تنظیم بازار و جلوگیری از تخلف در عرضه محصولات اساسی و مورد نیاز مردم مدیر کل تعزیرات حکومتی به همراه معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از یک کشتارگاه مرغ در قزوین بازدید کردند.
کد خبر: ۶۹۵۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶ 25 December 2018

بازدید شبانه مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین از یک کشتارگاه  مرغ

به گزارش تابناک قزوین، محمود احمدی مدیر کل تعزیرات حکومتی در بازدید از یک کشتارگاه مرغ در ساعت 12 نیمه شب ، گفت : طی بازدید شبانه  ازیک کشتارگاه مرغ در راستای بررسی مصوبات ستاد تنظیم بازار استان در خصوص گوشت مرغ و با توجه به اهمیت موضوع و اعلام قیمت مصرف کننده از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان موضوع گرانی و گرانفروشی مرغ گرم بررسی شد.

وی افزود: اداره کل استاندارد و دامپزشکی با همکاری اداره کل صنعت ،معدن وتجارت   بازرسی در خصوص وجود آب و زائده اضافی در ساق ران مرغ بسته بندی تولیدی کشتارگاه را که موجبات نارضایتی و اجحاف حقوق مصرف کنندگان را فراهم آورده است در دستور کار خود قرار دادند تا تحقیقات جامع وکاملی  در خصوص رعایت استانداردهای لازم از سوی کشتارگاه انجام شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی تاکید کرد: در صورت عدم رعایت  قیمت گذاری ، موازین حرفه ای و استاندارد فنی ضمن اصلاح روند بسته بندی ،پرونده تخلف احتمالی تحت عنوان گرانفروشی وتقلب در کسب تشکیل و جهت رسیدگی به این مرجع ارسال خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار