"بسته خبری تابناک همدان" در نظر دارد؛ مهمترین عناوین اخبار غیررسمی استان را به آگاهی مردم برساند؛ لذا مخاطبین محترم می توانند ما را با نظرات سازنده خود در راستای اطلاع رسانی، همراهی نمایند.
کد خبر: ۶۹۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 31 July 2015

زیر آب زنی مدیران کم کار پیش آقای وزیر

برخی سیاسیون در دیدار با وزیر ارتباطات فناوری گزارش عملکرد مدیران کم کار استانی را جهت ارئه به هیئت دولت تحویل وی دادند.

شنیده ها روایت از آن دارد که برخی ازاین مدیران کم کار و حامیان آنها تلاش دارند که اسامی ارائه شده به وزیر ارتباطات را بدست آورند.


واکنش اصناف به عملکرد اتاق

تلاش برخی حامیان اتاق اصناف برای حضور پر رنگ در انتخابات یکی از صنوف مورد اعترض دیگر اصناف قرار گرفت همچنین عملکرد این اتاق از سوی احزاب مختلف در خصوص فاصله گرفتن بازار همدان با معیارهای بازار اسلامی و بی توجهی به افزایش کاذب قیمت ها از این موارد است.


انتقاد واعظی از ایرانسل

پس از اینکه ایرانسل در سفر وزیر ارتباطات از سوی مسئولین و مشترکین کارت زرد گرفت این شرکت با برگزاری نشست خبری با حضور تعدادی از رسانه تلاش کرد در دفاع از عملکرد گذشته خود دفاع کند. در این نشست روابط عموی شرکت ایرانسل با اقدامی گزینشی در دعوت از رسانه ها به نوعی در سیاه و سفید کردن خبرنگاران استانی جایگاه رکن چهارم را زیر سوال برد .عدم سرمایه گذاری ناکافی در پروژه های ارتباطی افزایش تعرفه ها کاهش پهنای باند از جمله انتظارات و انتقادات مشترکین به ایرانسل است است.


نارضایتی مرغداران از قیمت مرغ

عدم قیمت مناسب مرغ زنده از ابتدای سال تاکنون موجب ضرر و زیان تولیدکنندگان و ایجاد نارضایتی عمومی در بین مرغ داران شده است.

شنیده می شود مسئولین و متولیان اگر چه با ارائه راهکارهایی مثل خرید قیمت ثابت توسط پشتیانی اموردام قدم هایی برای حل مشکلات برداشته اند اما این تلاش نتوانسته قیمت مرغ زنده را به حد مطلوب که توجیه اقتصادی داشته باشد برساند. و همچنان اگر این روند ادامه داشته باشد تا پایان سال به احتمال قریب به یقین تعدادی از جهاد گران عرصه تولید دچار زیان های جبران ناپذیری خواهند شد.


تجمع ساکنین مساکن مهردرمقابل فرمانداری همدان

این افراد در حاشیه دیدار معاون وزیر مسکن و شهر سازی مسئولین محلی همدان اعتراض خودرا با ارائه نامه هایی نسبت به عملکرد مسئولین و تعاونی های مسکن مهراعلام کردند.

جانمایی نامناسب ؛عدم دسترسی به امکانات رفاهی مطلوب فرهنگی و اجتماعی؛ استفاده از کالاهای نا مرغوب در ساخت مسکن مهر؛ بی توجهی مسئولین دستگاه
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار