"بسته خبری تابناک همدان" در نظر دارد؛'گزیده ای ازاخبارغیررسمی استان رابه آگاهی مردم برساند؛لذامخاطبین محترم می توانند ما را با نظرات سازنده خود در راستای بهبود اطلاع رسانی، همراهی نمایند.
کد خبر: ۶۹۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴ 30 July 2015

معلولان در انتظار تحقق مطالبات

رئیس سازمان بهزیست کشور به همدان سفر می کند معلولان استان دراین سفر خواستار اجرایی شدن قانون 3درصدی استخدام معلولان در دستگاه ها ، ایجاد مسکن مناسب ، افزایش میزان مستمری و حمایت از نخبگان در زمینه های ورزش و تحصیل می باشند. برخی شنیده ها حکایت از آن دارد مصوبات و وعده های رییس سازمان بهزیستی کشور به شهرستان تویسرکان هنوز محقق نشده است.


تنور انتخابات با حضور چهره ها داغ تر می شود

حضور پر رنگ برخی چهره های مطرح اصلاح طلب و حامیان این طیف و نمایندگان ادواری در همایش اصلاح طلبان نشان از جنب و جوش این طیف برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و رقابت تنگاتنگ با اصولگرایان دارد. عدم معرفی برخی چهره ها و نامزدهای انتخاباتی اصلاح طلبان در آستانه انتخابات گواه تاکتیک جدید سیاسی جبهه ی اصلاح طلبان برای تسخیر بهارستان دارد.


اعتراض آقای نماینده به شورای فرهنگ عمومی

عدم برگزاری جلسه شورای فرهنگی عمومی در استان همدان با انتقاد یکی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی همراه بود. نماینده منتقد جلسه شورای فرهنگی عمومی می گوید: متاسفانه برگزارکنندگان این نشست تعاملی با نمایندگان در زمان اطلاع رسانی و برگزاری نشست ندارد.

وی معتقد است اجرایی نشدن برخی مصوبات شورای فرهنگی عمومی و بی توجهی به تامین اعتبار هزینه های این شورا ازجمله مشکلات پیش و روی مجلس و مسئولان استانی است.


حاشیه هایی از یک سفر

در حاشیه سفر رییس مرکزی یکی از نهادهای حمایتی کشوربه استان دو تن از مدیران خبر ساز این نهاد مورد تشویق ویژه قرار گرفتند.

براساس منابع غیر رسمی یکی از این مدیران درآستانه بازنشستگی است و قرار است بزودی قائم مقام وی جایگزینش شود شنیده می شود حمایت ویژه از عملکرد این نهاد از سوی یکی از نمایندگان استان به این شایعه قوت بخشیده است.

افکار عمومی خواستار شفاف سازی مسئولین این نهاد حمایتی در زمینه اختلاس در این نهاد مقدس و میزان بازگشت آن به چرخه فقر زدایی در استان است درحالی که تغیرات شتاب زده مسئولین این نهاد با واکنش افکار عمومی مواجه شده است.

گفتنی ست تلاش خبرنگار ما برای پیگیری مطالبات مردمی و وضعیت اختلاس در شهرستان تویسرکان با هدف شفاف سازی بی نتیجه ماند.

جالب اینکه در آستانه این سفر شمار متکدیان در سطح شهر همدان روبه افزایش بوده و عملکرد این نهاد و سایر نهادهای حمایتی از سوی مردم زیر سوال رفته است.

لازم به ذکر است دیدارهای غیررسمی رییس مرکز این نهاد با مسئولان محلی استان بدون اطلاع خبرنگاران صورت گرفت.


سفر های خارجه برخی مدیران زیر ذره بین

اخیرا در سایه غفلت استانداری و فرمانداران شهرستاه های استان برخی مدیران برای ماموریت های خارجی با هم مسابقه می دهند. برخی اخبار غیر رسمی حکایت از آن دارد بعد از انتقادهای چهره های مختلف استانداری همدان قرار است بزودی کمیته پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار دهد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار