معاون محیط زیست ایلام:
معاون حفاظت محیط زیست استان ایلام 68 سازمان مردم‌نهاد در ایلام فعالیت می‌کردند که به‌دلیل کمبود بودجه فعالیت آنها در قالب 12 سازمان کاهش پیداکرده است.گفت:
کد خبر: ۶۹۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶ 30 July 2015

به گزارش تابناک ایلام، غلامرضا ابدالی در حاشیه مراسم پاکسازی جنگل‌های بلوط در پارک جنگلی چغاسبز ایلام، اظهار داشت: مردم باید در حفظ محیط‌زیست و نگهداری از جنگل‌ها و عرصه‌های طبیعی تلاش کنند.

وی با اشاره به وقوع آتش‌سوزی‌های متعدد در ایلام، بیان کرد: در برخی از مواد در مناطق دور از دسترس وجود شیشه در جنگل‌ها و عرصه‌های طبیعی سبب وقوع حریق شده است.

معاون حفاظت محیط‌ زیست استان ایلام عنوان کرد: هدف این است که فرهنگ‌سازی کنیم و نیروهای دولتی به‌تنهایی نمی‌توانند از جنگل‌ها حفاظت کنند.

وی با اشاره به اینکه باید در حفظ جنگل‌ها کوشش و تلاش بیشتری داشته باشیم، گفت: در استان ایلام 42 هزار هکتار جنگل داریم که برای حفظ آنها باید مردم با همکاری و همراهی داشته باشند.

ابدالی عنوان کرد: باید مردم وارد کار شوند و در مدیریت مشکلات با ما همراه شوند.

وی افزود: سالانه در شمال کشور 280 هکتار از جنگل‌ها تخریب می‌شوند که اگر 50 سال دیگر این روند ادامه پیدا کند، دیگر جنگلی در کشور وجود ندارد.

معاون حفاظت محیط‌ زیست استان ایلام خاطرنشان کرد: 68 سازمان مردم‌نهاد در ایلام فعالیت می‌کردند که به‌دلیل کمبود بودجه فعالیت آنها در قالب 12 سازمان کاهش پیداکرده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار