مدیر جهاد کشاورزی صومعه سرا گفت:
در سالجاری علاوه بر محصول برنج برای سایر محصولات کشاورزی (سبزیجات،صنوبرکاری و...)کود خریداری شده که در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و یک مزیت محسوب می شود. وی با تاکید بر تهیه انواع کود از طریق مدیریت جهاد کشاورزی، مراکز و کارگزاران مجاز گفت: در این راستا، افرادی سودجو کودهای بی کیفیتی را به صورت آزاد ارائه می دهند که به هیچ عنوان مورد تایید نمی باشند و در صورت مشاهده توسط تعزیرات حکومتی با افراد متخلف برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴ 22 February 2015
مدیر جهاد کشاورزی صومعه سرا بر تهیه انواع کود شیمیایی توسط کشاورزان، از مراکز و کارگزاران مجاز مورد تایید جهاد کشاورزی تاکید کرد.
مهندس احمد پادیاب با اشاره به توزیع کود در شهرستان صومعه سرا گفت: به منظور رفاه حال کشاورزان توزیع انواع کود شیمیایی(اوره، پتاس، فسفات) از مهرماه سالجاری با استفاده از هشت کارگزار بخش خصوصی و اداره تعاون روستایی در سطح شهرستان صومعه سرا آغاز شده است و ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون بالغ بر دو هزار تن انواع کود شیمیایی خریداری شده است، گفت: از این میزان قریب هزار و 600تن کود بین کشاورزان این شهرستان توزیع شده است.

پادیاب متذکر شد: در سالجاری علاوه بر محصول برنج برای سایر محصولات کشاورزی (سبزیجات،صنوبرکاری و...)کود خریداری شده که در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و یک مزیت محسوب می شود.

وی با تاکید بر تهیه انواع کود از طریق مدیریت جهاد کشاورزی، مراکز و کارگزاران مجاز گفت: در این راستا، افرادی سودجو کودهای بی کیفیتی را به صورت آزاد ارائه می دهند که به هیچ عنوان مورد تایید نمی باشند و در صورت مشاهده توسط تعزیرات حکومتی با افراد متخلف برخورد خواهد شد.

پادیاب به توزیع 4 هزار و 500 تن کود در مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سالجاری امکان و ظرفیت توزیع قریب 8 هزار تن، انواع کود در شهرستان وجود دارد.

مدیر جهاد کشاورزی صومعه سرا در پایان اظهار کرد: با توجه به فرصت باقیمانده به آغاز سال زراعی 94و بارندگی های اخیر، کشاورزان نسبت به شخم زمستانه، تعمیر و نگهداری انواع ماشین آلات کشاورزی(تیلر، موتور پمپاژ، تراکتور، ماشین نشاء) اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار