به دنبال آتش سوزی روز گذشته بیمارستان طالقانی ایلام، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: فعالیت این بیمارستان بزودی از سرگرفته می شود.
کد خبر: ۶۸۵۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸ 29 November 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ قباد آبانگاه اظهار داشت: به دنبال وقوع آتش سوزی صبح دیروز در بخش ام آر آی واگذار شده بخش خصوصی بیمارستان طالقانی بلافاصله با فراخوان آتش نشانی، اورژانس ۱۱۵، امداد و نجات هلال احمر و تیم بحران دانشگاه در محل حضور پیدا کردند.

وی افزود: تمام بخش های اورژانس ، جراحی زنان، اتاق عمل، و آی سی یو اطفال در کمتر از نیم ساعت تخلیه شد و به بیمارستان های امام و زاگرس انتقال داده شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام در خصوص میزان خسارت ناشی از حریق گفت: تنها قسمت ام آر آی بخش خصوصی این بیمارستان متحمل خسارت شده که کارشناسان در حال برآورد میزان ان هستند.

آبانگاه افزود: ساختمان بیمارستان سالم بوده فقط دچار دود گرفتگی شده است و مانعی برای ادامعه فعالیت ان وجود ندارد.

بیمارستان آیت الله طالقانی شهر ایلام قبل از ظهر روز گذشته دچار حریق شد که با تلاش نیروهای آتش نشان، انتظامی و امداد و نجات هلال احمر ساعتی بعد مهار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز روز گذشته اعلام کرد که آتش سوزی بیمارستان آیت الله طالقانی هیچگونه تلفات جانی نداشته است.
دکتر کریم همتی در این رابطه اظهار کرد: تمامی بیماران بخش زنان به بیمارستان های شهدای زاگرس و کوثر انتقال داده شده و همچنین بیماران بخش نوزادان نیز به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل شده اند.

دکتر همتی از مراجعان این بیمارستان خواست تا اطلاع ثانوی از مراجعه به این بیمارستان خودداری کنند.

وی به مراجعان بخش زنان و زای این بیمارستان گفت : به بیمارستان شهدای زاگرس مراجعه نکند./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار