خودروهای مجهز به دوربین ثبت تخلفات راهنمایی رانندگی در ساری رونمایی شدند.
کد خبر: ۶۸۵۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶ 28 November 2018

مهدی باقری رئیس راهور استان مازندران در رونمایی خودروهای مجهز به دوربین ثبت تخلفات که در سازمان مدیریت شبکه حمل و نقل شهرداری ساری برگزار شد، با بیان اینکه خودروهای هوشمند کنترل تخلفات به 2 دستگاه دوربین مجهز هستند، گفت: این دوربین ها تمامی تخلفات رانندگی را با درج محل وقوع، نوع تخلف و همچنین پلاک خودرو ثبت می کنند.

وی با اشاره به اینکه این دوربین ها به صورت خودکار جریمه را ثبت می کنند، افزود: جریمه های ثبت شده بر اساس قوانین مصوب به نام مالک خودروی متخلف اعمال شده و پس از آن با پیامک ارسال می شود تا مالکین از نوع تخلف و میزان جریمه اطلاع یابند.

رئیس راهور استان مازندران همچنین خاطرنشان کرد: در شهرهای بابل، ساری، قائمشهر،تنکابن و آمل به دلیل افزایش خودرو و پارک دوبله، خودروهای مجهز به دوربین ثبت تخلف در حال راه‌اندازی است. به دلیل زیاد بودن هزینه این دوربین ها این امر با همکاری شورا و شهرداری های شهرهای استان محقق شده است.

وی با بیان اینکه امروز نیز با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری از 2 دستگاه خودرو دوربین دار با هدف ثبت تخلف خودروهای پارک شده در این شهر رونمایی و راه اندازی شده است، یادآورشد: در این راستا هر خودرویی که در مکان‌های غیرمجاز شهری مانند زیر تابلو مطلقا ممنوع، در حریم عابر پیاده، در گذرگاه عابر پیاده، در حریم چهار راه، در ایستگاه اتوبوس و تاکسی ایست کند و یا توقف دوبله داشته باشد، توسط دوربین های این خودروها از طریق سامانه ثبت تخلفات سیار پلیس راهنمایی و رانندگی با ثبت تصاویر جریمه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار